۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۰۱۶۶
پيام شهردار و رئيس شوراي شهر اردل به مناسبت فرارسيدن هفته دولت

هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي در راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي است

هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي و فرصت گرانبهايي براي انعكاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت و دستاوردهاي ارزنده نظام در عرصه‌هاي گوناگون است.
هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي در راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، شهردار و رئيس شوراي شهر اردل به مناسبت فرارسيدن هفته دولت پيام تبريک مشترکي را منتشر کردند متن پيام به شرح زير است:

هفته دولت، يادآور حماسه آفريني دلاورمرداني است که با ايثار و گذشت و خدمت صادقانه و بي‌منت به نظام و مردم ايران اسلامي، برگ زريني در دفتر افتخارات اين سرزمين مقدس به يادگار گذاشتند. يادآور خاطرات شهداي گرانقدري است که با ايثار جان خويش در راه خدمتگزاري به مردم و محرومان و مستضعفان، نام نيك و جاوداني را به يادگار گذاشتند. هفته دولت تجلي خدمت و فداكاري فرزندان خدوم و پاك نهاد انقلاب اسلامي و يادآور لحظات و روزهاي پرشور و شوق خدمتگزاري است.

هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي و فرصت گرانبهايي براي انعكاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت و دستاوردهاي ارزنده نظام در عرصه هاي گوناگون است چرا كه جامعه مطلوب، جامعه اي است که دولت‌مردانش با مردم يكدل و همدل و هم‌نوا، در راه رسيدن به کرامت انساني و استقلال همه جانبه تلاش مي‌کنند.

بي‌شک اين هفته فرصت مناسبي است تا در سالي كه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي بنام سال فرهنگ و اقتصاد، با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده است و با روي كار آمدن تدبير و اميد، فصل نويني از كار و تلاش و خدمت براي عمران و آباداني و سازندگي ايران اسلامي آغاز شده است، دستاوردها و اقدامات اساسي در عرصه‌هاي مختلف براي آگاهي عموم مردم به تصوير کشيده شود.

شهردار و شوراي اسلامي شهر اردل هفته دولت را به تمامي خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوي‍ژه مسئولان و مديران شهرستان اردل تبريك عرض نموده، از صميم قلب آرزومنديم كليه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم شريف ايران زمين در راستاي گسترش جامعه محمدي خيزش بلندي برداشته و با عنايت معبود بي‌همتا و پيروي از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت در جهت تحقق اهداف متعالي اين نظام مقدس موفق و مويد باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۵:۳۸

15 Feb 2020