۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۵۱۱۶

زن در حجاب مانند گوهر در صدف است

مدير دفتر بسيج خواهران ناحيه شهرکرد گفت: حجاب و پوشش به عنوان يکي از اصلي ترين مظاهر فرهنگ در جامعه است و زن در حجاب مانند گوهر در صدف است.
زن در حجاب مانند گوهر در صدف است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ اعظم موسوي مدير دفتر بسيج خواهران ناحيه شهرکرد با اشاره به اينکه در دستگاه هاي فرهنگي اعم از دولتي و غير دولتي يک نوع ولنگاري و بي اعتنايي در امر فرهنگ وجود دارد اظهار کرد: اين صحبت اگرچه اشاره به بخش خاصي از فرهنگ نداشته اما مطمئنا" حجاب و پوشش به عنوان يکي از اصلي ترين مظاهر فرهنگ در جامعه خارج از آن قرار نمي گيرد.

وي با تاکيد بر لزوم دقت به اين فرمايش و فرا رسيدن سالروز واقعه مسجد گوهر شاد و محله رژيم سواک رضاخاني به معترضين کشف حجاب در ۲۱ تيرماه ۱۳۵۱ و به جمعيت پاسداشت انديشه و گراميداشت ياد و خاطره شهداي فاجعه مسجد گوهر شاد و همه شهداي مسير عفاف و پاکدامني تصريح کرد: از تاريخ ۱۷/۴/۹۶ لغايت ۲۳/۴/۹۶ به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاري شده است.

موسوي ادامه داد: طبق ابلاغ وزارت کشور روز شمار هفته به شرح نامگذاري گرديده است که هريک از ادارات و سازمانها شروح وظايف خاص خود را در اين هفته دارند.

وي اذعان داشت: شاخص ترين روز اين هفته روز ۲۱/۴/۹۶ چهارشنبه مي باشدکه ابلاغ به گردهمايي و راهپيمايي تحت عنوان صيانت از حريم خانواده گرديده است.

موسوي هدف از برگزاري گردهمايي عفاف و حجاب را سه محور عنوان کرد و بيان داشت: ترويج سبک زندگي عفيفانه در سطح جامعه ، مقابله با هجمه هاي دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان و فرهنگ سازي گفتمان سبک زندگي عفيفانه از اهداف برگزاري گردهمايي عفاف و حجاب است.

وي ادامه داد: ايجاد زمينه همکاري ، هم افزايي سازمان ها و نهادها و موسسه هاي مردم نهاد واکسنيه نمودن جامعه ديني و مذهبي در مسئله حجاب، که بيشترين هشدار ما به خانواده است.

موسوي يادآور شد: اميد است بتوانيم با همکاري و تعامل مانور عظيمي را در راستاي حفظ و صيانت از خانواده خودمان داشته باشيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۱:۰۱

30 Dec 2019