۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۳۴۱۲۶
فرماندار کیار در جلسه شورای اداری شهرستان کیار:

رسانه ها عملکرد دولت را منصفانه قضاوت کنند

جلسه شوراي ادارس شهرستان کيار به رياست فرماندار شهرستان کيار تشکيل و در زمينه برنامه ها و طرح هاي آتي در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال برنامه ريزي شد.
رسانه ها عملکرد دولت را منصفانه قضاوت کنند
 گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار اولين جلسه شوراي اداري شهرستان کيار در سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال در سالن جلسات غدير فرمانداري شهرستان کيار به رياست فرماندار و حضور مديران ادارات، دستگاه ها و نهاد هاي دولتي تشکيل شد.

فرماندار کيار در خصوص عملکرد دولت تدبير و اميد در زمينه اقتصاد مقاومتي گفت:در كمك به طرح هاي اقتصادي و غير فعال توانسته ايم بيش از ۱۰۰ طرح را راه اندازي كنيم.

در ادامه مرداني با انتقاد از برخي سايت ها، شبکه ها و کانال هاي اطلاع رساني فعال در فضاي مجازي گفت نبايد در فضاي مجازيعملکرد دولت به صورت يكطرفه قضاوت شود و فقط کمي ها، کاستي ها، نقاط ضعف بيان شود و لازم است در کنار انتقاد ها نقاط برجسته و مثبت هم جهت اطلاع مردم بيان شود و در صورتي که يک رسانه اينگونه عمل کند عدالت رسانه اي را برقرار کرده است.

وي افزود: عملكرد دولت همان عملكرد نظام است كه بايد به سمع و نظر مردم رسانده شود.

فرماندار كيار در پايان با تشکر از حضور حداکثري مردم در زمينه ثبت نام از نامزدهاي کانديداتوري انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت:در انتخابات شهر و روستا در شهرستان كيار ۳۸۰ نفر نام نويسي كرده اند كه نسبت به دوره گذشته ۱۶ درصد افزايش داشته است.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۲:۱۴

6 Jan 2020