۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۳۶۸۶
در دانشگاه آزاد

آغاز ثبت‌نام مسابقات و جشنواره هنر ادبيات و پژوهش ديني و فرهنگي قرآن و عترت (ع)

رئيس شوراي قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري از آغاز ثبت‌نام بيست و دومين دوره مسابقات و جشنواره هنر ادبيات و پژوهش ديني و فرهنگي قرآن و عترت (ع) در بخش استادان، کارکنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري خبر داد.
آغاز ثبت‌نام مسابقات و جشنواره هنر ادبيات و پژوهش ديني و فرهنگي قرآن و عترت (ع)
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ محمد خسروي رئيس شوراي قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري از آغاز ثبت‌نام بيست و دومين دوره مسابقات و جشنواره هنر ادبيات و پژوهش ديني و فرهنگي قرآن و عترت (ع) در بخش استادان، کارکنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري خبر داد.

وی گفت: با ابلاغ شيوه‌نامه مسابقات و جشنواره هنر ادبيات و پژوهش ديني و فرهنگي قرآن و عترت (ع) استادان و کارکنان و دانشجويان و خانواده کارکنان، ثبت‌نام اين دوره از مسابقات از هفتم اسفندماه ۹۵ در واحدها و مراکز استان چهارمحال و بختياري و مرکز سما آغاز شد.

رئيس شوراي قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري افزود: بخش شفاهي اين مسابقات در مرحله مقدماتي که قرار است ارديبهشت سال آينده برگزار شود؛ شامل حفظ قرآن کريم، قرائت ترتيل، تحقيق قرآن کريم، اذان و تواشيح است.

خسروي ادامه داد: مرحله استاني مسابقات قرآني خردادماه و مرحله کشوري شهريورماه سال آينده در دانشگاه آزاد اسلامي اصفهان برگزار می‌شود.

رئيس شوراي قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بخش جشنواره در ۲۴ رشته خطاطي، عکاسي، نمايشنامه‌نويسي، طراحي، قالي بافي، تحقيقات و پايان‌نامه و... است که مهلت تحويل آثار خرداد ماه ۹۶ و مرحله کشوري در شهريورماه در دانشگاه آزد اسلامي اراک برگزار مي‌شود.

وي گفت: بخش کتبي در ۱۱ رشته تفسير قرآن کريم، زندگي چهارده معصوم (ع)، حفظ ادعيه، نماز، احکام و غيره است که آبان‌ماه سال آينده برگزار می‌شود.

خسروي افزود: اين مسابقات در سه مرحله مقدماتي استاني و کشوري برگزار مي‌شود و در پايان هر مرحله در هر رشته به نفرات برگزيده هدايا و لوح تقدير اهدا می‌شود.

رئيس شوراي قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در ادامه خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوري سال گذشته، در استان چهارمحال و بختياري در بخش جشنواره پنج مقام کشوري در رشته‌هاي عکس، سياه قلم، نمايشنامه‌نويسي و در بخش شفاهي دو نفر دانشجو و دو نفر کارمند داشتيم.

دکتر خسروي در پايان گفت: همچنين در بخش شفاهي کارکنان، بهرام عالي‌پور در حفظ پنج جزء رتبه اول کشوري و خانم مريم اميدي در رشته قرائت رتبه دوم کشوري را کسب کردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۱:۵۴

10 Jan 2020