۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۱۵۲۶

شهرستان اردل آماده ارائه خدمات بهداشتي و درماني لازم به مردم و مسافرين نوروزي

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان اردل از آمادگي مراكز بهداشتي و درماني اين شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافرين عزيز در نوروز ۹۴ خبر داد.
شهرستان اردل آماده ارائه خدمات بهداشتي و درماني لازم به مردم و مسافرين نوروزي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مهندس اسماعيل اميدي اردلي سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان اردل با اشاره به برگزاري جلسات متعدد داخلي و بين بخشي اظهار داشت : برنامه ريزي لازم براي ارائه خدمات بهداشتي و درماني مطلوب به مردم شهرستان اردل و مسافرين و گردشگران عزيز انجام شده است.

اميدي تصريح كرد : ۳ مركز بهداشتي درماني معين شامل مركز سرخون در منطقه ميانكوه ، مركز دشتك در منظقه پشتكوه و مركز ليرابي در منظقه ديناران و نيز ۲ مركز فوريتهاي ۱۱۵ در شهرهاي اردل و دشتك و يك واحد تسهيلات زايماني سرخون از ۲۵ اسفند ماه ۹۳ تا ۱۵ فروردين ۹۴ به صورت شبانه روزي آمادگي دارند به مردم عزيز خدمت نمايند.

وي افزود : بيمارستان امام رضا (ع) اردل نيز به صورت شبانه روزي و با حضور متخصصين داخلي ، اطفال ، جراحي ، بيهوشي و زنان و زايمان آماده ارائه خدمات درماني و تخصصي به مردم و مسافرين عزيز مي باشد .

سرپرست شبكه بهداشت و درمان اردل از اجراي طرح بسيج سلامت نوروزي از اول اسفند ماه ۹۳ خبر داد و افزود : دراين طرح ۵۵۵ مركز تهيه و توزيع مواد غذايي و ۱۷۵ امكنه عمومي به صورت روزانه و مستمر مورد بازديد قرار مي گيرند .كه نمونه برداري مواد غذايي مشكوك ، كلر سنجي آب ، نمونه برداري ميكروبي و شيميايي آب آشاميدني ، توزيع مطالب آموزشي ، بازديد از مدارس طرح اسكان از اقدامات بهداشت محيط در اين ايام مي باشد كه ۱۵ بازرس بهداشتي در قالب اكيپهاي دو نفره مشغول فعاليت در اين طرح هستند.

مهندس اميدي افزود : در بخش بهداشت همچنين ۵كارشناس پيشگيري و مبارزه با بيماريها و ۵ كارشناس ستادي هم به منظور كنترل و نظارت بر روند ارائه خدمات هر روزه به صورت شيفت در ستاد شبكه حضور و سركشي هاي لازم را انجام خواهند داد.

وي همچنين گفت در بخش دارو نيز پيش بيني هاي لازم صورت گرفته و داروخانه هاي مراكز معين روستايي و همچنين داروهاي بخش ترالي احياء اين مراكز به ميزان كافي تجهيز شدند و علاوه بر اين دو داروخانه خصوصي شهر اردل نيز در اين ايام فعال و به تامين داروي بيماران و مسافرين عزيز كمك خواهند كرد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۳:۰۸

10 Jan 2020