۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۳۳۳۱۶
خطيب نماز جمعه شهرکرد:

فتنه 88 مسئله‌اي نيست که بتوان با آن مسامحه کرد

حجت الاسلام نکونام گفت: با کساني که عاشورا را هدف قرار داده و صهيونيست‌ و آمريکا را تقويت نمودند نمي‌توان آشتي کرد زيرا آنان اصل انقلاب را مخدوش کردند
فتنه 88 مسئله‌اي نيست که بتوان با آن مسامحه کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام در خطبه‌هاي نماز جمعه در مصلي بزرگ حضرت امام خميني(ره) شهرکرد ، اظهار کرد: برخي افراد در برابر دستور خدا خاضع‌اند و با تمام وجود نصيحت‌هاي ديگران را شنيده و از آن به نحو احسنت استفاده مي‌کنند در صورتي که گروهي ديگر نصيحت ديگران را ناديده گرفته و کار خود را مغرورانه ادامه مي‌دهند.

وي افزود: مقام معظم رهبري نيز در جايگاه رهبري امت مداوم مسئولين و دستگاه‌ها را در امور مختلف نصيحت مي‌کند، ولي برخي مسئولين متاسفانه اصلا گوش شنوايي براي اين نصايح ندارند.

نکونام خاطر نشان کرد : اين نصايح در راستاي منافع نظام بوده و بنده و بقيه امامان جمعه‌ بر اساس جناح خاصي سخن نگفته و اين اتهام و تهمت بزرگي است که بگوييم ائمه جمعه سياسي حرف مي‌زنند زيرا صحت نداشته و تمام گفته‌ها فقط به نيت دفاع از منافع نظام بوده واين نظام است که در راس اهميت است.

خطيب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به شفاف‌سازي جنگ توسط مقام معظم رهبري، گفت : برخي مسئولين جنگ نظامي را مطرح مي‌کنند در صورتي که گزينه نظامي مطرح نبوده و در حال حاضر جنگ فقط جنگ فرهنگي و سياسي است ودشمن از اين دو راه وارد شده و همگان را فريب مي‌دهد.

نکونام تصريح کرد: ما بايد در دو حيطه اقتصادي و فرهنگي وارد عمل شده و با آنان مقابله کنيم همانطور که براي مقابله با جنگ اقتصادي اقتصاد مقاومتي، افزايش توليدات داخلي و توانمند کردن توليدات داخل مطرح شد، ما بايد تلاش کنيم در زمينه فرهنگي نيز با هجوم دشمن به فضاهاي مجازي و تحت تاثير قرار دادن جوانان کشور مقابله کنيم.

وي ادامه داد: کارکردن روي فضاي مجازي که به قتلگاه جوانان ما تبديل شده فعاليت هرچه بيشتر شوراي بلندمرتبه فضاي مجازي را مي‌طلبد که بايد در اين زمينه راه‌کارها و جهت‌هاي درست را نشان جوانان داده و بتوانيم در اين امر آنان را شکست دهيم.

امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه ما دو جنگ فرهنگي و اقتصادي را رها کرديم، گفت: فتنه ۸۸ مسئله‌اي نيست که بتوان با آن مسامحه کرد زيرا اين فتنه در اعتراض به انتخابات و راي‌گيري نبوده و تنها هدف آن‌ها تحويل اصل نظام به آمريکاي‌ها بوده و چه بسا اکنون نيز رئيس‌جمهور آمريکا با دادن بيانيه‌هايي از اين گروه حمايت مي‌کند چون ماموريت آن‌ها تحويل نظام به آمريکايي‌ها است.

نکونام با اشاره به اينکه فلسطين و نابودي صهيونيست يک اصل براي ما است، افزود: دشمنان شعار دادند و سران فتنه نيز حمايت کردند و از اين جسارت‌ها و تاختن‌ها به عاشورا و سران عاشورا رسيدند و يک کلمه نگفتند که اينها از ما نيستند و الان مي‌آيند و آشتي با ملت را بيان مي‌کنند.

وي با بيان اينکه بخشيدن مقام معظم رهبري کافي نيست، افزود: با کساني که عاشورا را هدف قرار داده و صهيونيست‌ و آمريکا را تقويت نمودند نمي‌توان آشتي کرد زيرا آنان اصل انقلاب را مخدوش کردند و بخشيدن مقام معظم رهبري کافي نبوده وآنها تا از مردم عذرخواهي نکنند تا خسارات وارده را جبران نکنند بخشده نمي‌شوند زيرا اين حق رهبري نيست و حق مردم ونظام بوده و تا توبه نکنند و واقعي به نظام راستين برنگردند بخشيده نمي‌شوند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۶:۱۴

3 Feb 2020