۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۳۴۰۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

فتنه گران با شعار" آشتي ملي"دنبال دو قطبي سازي هستند/اگر شرافت داريد توبه کنيد

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که مطرح کنندگان آشتي ملي به دنبال دوقطبي سازي در جامعه هستند، گفت: حرف مردم يک جمله است اگر حيا و شرافت داريد توبه و عذرخواهي کنيد.
فتنه گران با شعار" آشتي ملي"دنبال دو قطبي سازي هستند/اگر شرافت داريد توبه کنيد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: رسانه هاي شيطاني، فضاي مجازي و شبکه هاي اينترنت غالبا يک راهزن تربيتي هستند که متاسفانه ثمرات و زحمات مدرسه و خانواده را به غارت مي برند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: "مقام معظم رهبري مي فرمايند با سوء ظن به جريان رسانه اي دشمن نگاه کنيد؛ فضاي مجازي حقيقتا به قتلگاه جوانان تبديل شده است."

سعادت فر به اشاره به هزينه هاي ميلياردي دشمنان در عرصه فضاي مجازي، افزود: متاسفانه بهره برداري اقتصادي دشمن صرفا از راه اندازي شبکه هاي مستجهن در سال ۵۷ ميليون دلار است.

وي با بيان اين که غربي ها براي سايت هاي مستهجن برنامه هاي ويژه اي دارند، گفت: فضاي اينترنت بدون مديريت در توليد محتوا و پيامدهاي مصرف آن در جامعه و محيط خانواده خيانت است.

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که استقلال در فضاي مجازي مطالبه مقام معظم رهبري است، گفت: حدود ۷۵ درصد از بيانات رهبر انقلاب در حوزه فضاي مجازي مربوط به استقلال است؛ مقام معظم رهبري توجه به حاکميت فضاي مجازي را مهم مي دانند.

تبليغات رسانه اي ذائقه مردم را تغيير مي دهد

وي گفت: چون مديريت فضاي مجازي در دست ما نيست يک اخلاق، تربيت و فرهنگ جديد را در جامعه ما القاء مي کند؛ جامعه اي که بايد به سمت عفت و پاکدامني پيش برود مي بينيم بزهکاري هايي در قالب بازي هاي رايانه اي شيوع پيدا مي کند.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به تبليغات مسموم غربي ها در فضاي مجازي، گفت: تبليغات رسانه اي ذائقه هاي فرهنگي را تغيير مي دهد بدون آن که انسان متوجه شود.

سعادت فر در ادامه با تاکيد بر استفاده مخاطبان از شبکه هاي اجتماعي ايراني سلام و سروش، گفت: همه بايد در شبکه هاي ايراني حضور پيدا کنيم و مشوق ديگران هم باشيم.

فتنه گران با شعار" آشتي ملي"دنبال دو قطبي سازي هستند

خطيب نماز جمعه بروجن بيان کرد: بايد مراقب باشيم ناخواسته درگير سبک زندگي نشويم که آرمانهاي يهود و صهيونيسم به دست فرزندان ما محقق شود.

وي در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به طرح "آشتي ملي"، گفت: اين طرح توسط برخي از سران فتنه و مردودين دوران آزمايش هاي ولايت پذيري مطرح شده است.

سعادت فر گفت: فتنه گران "آشتي ملي " را با اين هدف مطرح کردند که اگر طرح آشتي پذيرفته شد به مسند قدرت و حکومت باز مي گرديم اما اگر موافقت نشد مي گوييم امت حزب الله آشتي طلب نيستند لذا يک فضاي دو قطبي را در جامعه ايجاد مي کنيم.

اگر شرافت داريد توبه کنيد

وي با اشاره به جنايت و خيانت فتنه گران در حق انقلاب و مردم ايران، افزود: طراحان آشتي ملي کساني بودند که خودشان جزء سردمداران فتنه بودند اما امروز طرح آشتي را مطرح مي کنند.

سعادت فر گفت: فتنه گران بدانند که ملت بابصيرت ايران آنها را مصداق افراد جاهل نمي دانند بلکه حرف مردم يک جمله است اگر شما حيا و شرافت داريد و اگر دوستدار وحدت ملي و حريم نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيد توبه و عذرخواهي کنيد در غير اين صورت مردم ايران هرگز شما را وفادار به ارزشها و نيروي انقلابي نخواهند دانست.

سعادت فر با اشاره به اين که شاخصه بسيجي عشق به ولايت است، گفت: ملاک حال فعلي افراد است؛ سوابق بسيجي و آزادگي مهم نيست مهم آن است که بسيجي بمانيم.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: مردم بروجن اعم از اصلاح طلب و اصول گرا پيرو ولايت فقيه هستند و از سخنان برخي مغرضان تبري مي جويند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۵:۰۴

3 Jan 2020