۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۳۴۱۶

ضيافت افطاري براي ايتام و نيازمندان شهرستان بن برپا مي شود

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن از برگزاري ضيافت افطاري براي ايتام و نيازمندان اين نهاد توسط چند حامي و خير به مناسبت ولادت امام حسن (ع) و در شب هاي قدر خبر داد.
ضيافت افطاري براي ايتام و نيازمندان شهرستان بن برپا مي شود
به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر، اظهار داشت: کميته امداد به عنوان متولي رسيدگي به امور مستمندان و نيازمندان تنها در صورتي موفق است که مردم و نهاد هاي مردم وارد صحنه شده و اين نهاد را ياري کنند.

بهداروند با اشاره به اينکه خيرين در اين حوزه همکاري خوبي دارند؛ افزود: به همين منظور چند حامي خير از شهروندان بن از سيره امام حسن (ع) در شب ولادت اين امام همام مراسم ضيافت افطاري را با حضور ۲۰۰نفر از ايتام و نيازمندان برپا شده و در شب هاي قدر جهت ۵۰۰ نفر از خانواده ها برگزار مي شود.

وي حضور مسولين و مديران ادارات و امام جمعه شهرستان بن و خيرين در کنار ايتام را توفيقي جهت حمايت از ايتام عنوان نمود و خواستار همکاري آنان گرديد.

بهداروند اهدا سبد کالا به خانواده هاي تحت حمايت در شبهاي قدر را از برنامه هاي امور حمايتي اين نهاد عنوان کرد و از مسئولين و خيرين درخواست نمود در اين امر خدا پسندانه شرکت وهمکاري لازم را معمول نمايند .

مدير کميته امداد شهرستان بن افزود: در وضعيت موجود در کنار ساير فعاليت هاي کميته امداد ماه رمضان فرصت مناسب بهره گيري حداکثر از ظرفيت مراکز نيکوکاري و امداد محله اي است.

بهداروند افزود: وجود سه مرکز نيکوکاري در بن، يان چشمه و روستاي شيخ شبان در سال گذشته جهش خوبي به خصوص در ايجاد شبکه هاي مردمي بوده که اين تلاش ها کافي نيست و جا دارد از خيرين، مديران شهرستان و هيات امناي مراکز نيکوکاري به خاطر تلاش در راستاي نيل به اهداف اين مراکز تشکر کنيم.

وي افزود: توزيع پاکت هاي جمع آوري فطريه توسط همکاران اين نهاد در شهرستان و مراکز نيکوکاري از روز ۲۵ ماه مبارک رمضان آغاز مي شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۲:۵۰

5 Jan 2020