۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۲۸۴۶۶

دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه چهارمحال و بختیاری آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری ،از ساعت هشت روز جمعه دهم اردیبهشت ماه آغاز شد.
دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه چهارمحال و بختیاری آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز، با برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه1394،در استان چهارمحال و بختیاری ، دو نامزد با كسب اكثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهركرد،بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشیده شد.

خدابخش مرادی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه تعداد واجدان شرایط شركت در دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ را ۲۷۱ هزار نفر است؛ تصریح کرد: تنها كسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات شركت كنند كه در مرحله اول در هیچ حوزه انتخابیه ای رای نداده باشند و یا در همان حوزه ای انتخابیه ای كه انتخابات به مرحله دوم كشیده شده، رای داده باشند.

وی از استقرار ۳۴۴ شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۲ شعبه ثابت و ۱۱۲ شعبه سیار است.

مردانی تصریح كرد: همچنین از این تعداد شعبه اخذ رای، ۱۴۷ شعبه شهری و ۱۹۷ شعبه روستایی است.
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینكه شش هزار نفر در برگزاری دور دوم انتخابات در استان مشاركت دارند، افزود: همكاری و همراهی دستگاه ها، نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی باشكوه در دور دوم دارد.

انتهای پیام /1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۲۹

26 Dec 2019