۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۳۹۸۰۶
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکید کرد

لزوم رسیدگی خارج از نوبت به مطالبات و مشکلات رانندگان در چهارمحال و بختیاری

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اقدامات صورت گرفته درخصوص رفع مشکلات و محقق شدن خواست رانندگان در استان را بسیار مطلوب بیان کرد اما همچنان خواستار رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی سریع به مشكلات و رفع مسائل آنها خارج از نوبت شد.
لزوم رسیدگی خارج از نوبت به مطالبات و مشکلات رانندگان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور پس از حضور در چهارمحال و بختیاری در نشستی با استاندار و معاونین ایشان و همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل، به اقدامات و مشکلات دو حوزه حمل و نقل و راهداری این استان را رسیدگی و راهکارهای آن را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی در این نشست با بیان اینکه باید کارهای مطالعاتی و ساختاری کلان‌تری در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شود، افزود: به عنوان یک بنگاه اقتصادی به فعالیت‌ها نگریسته شده و باید با تحلیل مسائل و مشکلات موجود در این دو حوزه، چشم‌انداز روشنی در آینده برای این دو مهم ترسیم شود.

حسن نیا تاکید کرد: پیشنهادها و راهکارهایی موثری درخصوص رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های شرکت‌ها و رانندگان از مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استات ارائه شده است که لازم است با همکاری جدی مقام ارشد دولت در استان، معاونین ایشان و مدیران سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در این استان به نتیجه مورد انتظار برسد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین در بازديد از محورهاي مواصلاتي مرکز استان از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دو حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان، ابراز رضایت کرد.

وی در این بازدید فعالیت های صورت گرفته در دو حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را نقطه عطف و نشان عزم راسخ متولیان امر در این استان بر شمرد و بر تداوم و نیز افزایش اینگونه فعالیت های جهادگونه تاکید نمود.

عبدالهاشم حسن نیا اقدامات صورت گرفته درخصوص رفع مشکلات و محقق شدن خواست رانندگان در استان را بسیار مطلوب بیان کرد اما همچنان خواستار رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی سریع به مشكلات و رفع مسائل آنها خارج از نوبت شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در پایان از
نماینده این سازمان در استان خواست با حساسیت بیشتری به مشکلات و چالش‌ها رسیدگی کنند و با برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان حوزه های مختلف پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت بهره‌وری بیشتر از گذشته را در این دو حوزه کاربردی به انجام برسانند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۷:۱۲

30 Jan 2020