۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۷۲۸۶
امام جمعه لردگان:

پايان داعش، ثمره خون ايثارگري هاي شهدا و مدافعان حرم بود

امام جمعه لردگان گفت: سفر مقام معظم رهبري و بازديد ايشان و ديدار چهره به چهره با آسيب ديدگان و آن جلسات و تصميماتي که گرفتند يک نقطه عطفي شد در خاطر مردم مصيبت زده و آسيب ديده و اين رفتار فقط شايسته رهبران الهي است .
پايان داعش، ثمره خون ايثارگري هاي شهدا و مدافعان حرم بود
به گزارش جهانبین به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به پايان سيطره شجره خبيثه داعش گفت: دشمن تا به دندان مسلح همه توطئه هاي خودش را در خدمت به شيطان بزرگ آمريکا و همه توان خودش را خدمت به صهيونيسم قرار داه بود، دشمني که خوارج زمان بود و همه جنايات کردند، شش هزار نفر را در سوريه به شهادت رساندند، بايدخدا را شاکر بود که به حمد الله مسلمانان جهان خصوصاً مسلمانان منطقه از شر وجود جنايات داعش راحت شدند .
 
وي افزود: اين خون شهداي مدفع حرم و دفاع مقدس بود که درخت اسلام ناب محمدي(ص) را آبياري و آن را مستحکم تراز گذشته کرد .

تاج زاد در ادامه گفت: اگر چه عمر خون خواران داعش بر سوريه و عراق به پايان رسيد اما نبايد به تعبير مقام معظم رهبري از کيد دشمنان غفلت نمود . داعش يک دست آويز بود و اربابان داعش در واشنگتن و تل آويو بيکار ننشسته اند و آتش شعله افروزي و کينه توزي و بدخواهيشان در جامعه بزرگ اسلام چه شيعه و چه سني هر روز آتش افروزتر مي شود و مي خواهند کينه توزي در جامعه اسلامي راه بيندازند .

وي با اشاره به نامه مقام معظم رهبري به سردار حاج قاسم سليماني اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند: امروز حفظ انگيزه، حفظ هوشياري، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگي بصيرت‌افزا و خلاصه، آمادگي‌هاي همه‌جانبه نبايد فراموش شود.
 
خطيب جمعه اين هفته، اين پيروزي را به ساحت مقدس حضرت بقيه الله اعظم (عج)، به ملت هاي مظلوم عراق، لبنان، سوريه و به ويژه ملت سربلند ايران به نيروهاي مسلح کشور به ويژه سپاه پاسداران و به شخص حاج قاسم سليماني سرادار افتخار جبهه هاي مقاومت که نقش کليدي بزرگي در اين فتح در مقابله با داعش و در مقابله با دشمنان جهان اسلام داشت اين پيروزي را تبريک گفت .
 
حجت الاسلام تاج زاد در ادامه به زلزله در استان کرمانشاه اشاره کردو گفت: اين زلزله يک آثار و برکاتي که داشت ، اولاً: تمرين و تقويت نوع دوستي و مسوليت پذيري ديني و انساي است در کمک کردن به آسيب ديدگان، آحاد ملت شريف ايران اسلامي هميشه ثابت کردند نسبت به دولتمردان و مسئولين پيش قدم و جلو تر اند. بايد مسئولين ما از اين حادثه درس بگيرند و متوجه شوند که آمادگي لازم صدرصدي  داشته باشند و بهتر از حالا کار کنند. بايد در چنين شرايطي مديرارن با تجربه اي که حاصل شد در جريانات بعدي موفق تر عمل کنند .
 
تاج زاد با اشاره به سفر مقام معظم رهبري گفت: در ميان همه ي سفر هايي که مسئولين کشوري به استان کرمانشاه داشتند سفر مقام معظم رهبري و بازديد ايشان و ديدار چهره به چهره ايشان با آسيب ديدگان و آن جلسات و تصميماتي که گرفتند يک نقطه عطفي شد در خاطر مردم مصيبت زده و آسيب ديده و اين رفتار فقط شايسته رهبران الهي است ، دشمنان در اين برهه چقدر کينه افکني و نا آرامي هاي ايجاد نمودند اما معظم له با سفري که به اين استان داشتند آرامش و مرحمي بود بر زخم همه ي  آسيب ديدگان .
 
امام جمعه لردگان در پايان با اشاره به 5 آذر سالروز تشکيل بسيج به فرمالن امام راحل گفت: درباره بسيج اگر بخواهيم صحبت کنيم بايد گفت: بسيج مثل انقلاب است و تمام ويژه گي هاي انقلابمان  در بسيج وجود دارد .
 
تاج زاد افزود: انقلاب ما سازش ناپذير است و بسيج نيز سازش ناپذير است ، انقلاب ما در مقابل دشمنان هميشه ايستاد و بسيج نيز در مقابل دشمنان خم به ابرو نياورد . و انقلاب با آرمان ها و اهدافي که دارد با بصيرت دارد حرکت مي کند و بسيج نيز با آگاهانه و بصيرت حرکت خودش را در راه رسيدن به انقلاب ادامه مي دهد .

وي گفت: بسيج بايد سه قدم بزرگ را بردارد ، اول: بصيرت افزايي و روز به روز به بصيرت خود بيافزايد و دوم اينکه بسيج بايد مطالبه گر باشد و اگر کم و کاستي در کشور و شهرستان و شهر خود مشاهده کند بايد بسيج با مطالبه گري خود جلوي اين کم و کاستي ها را بگيرد و سوم اينکه بسيجيان ما بايد فرهنگ ساز باشند چرا که غرب دارد فرهنگ سازي مي کند و بسيج نيز بايد با فرهنگ شجاعت، ايثارگري، اخلاص، فداکاري و معنويت جلوي فرهنگ غرب ايستادگي کند .
انتهاي پيام /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۷:۳۴

23 Jan 2020