۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۰۰۸۵

گوشي‌هاي آينده آنر از ۲۴ ماه بروزرساني نرم افزاري بهره‌‌مند مي‌شوند

کمپاني هواوي که برند آنر را نيز در اختيار دارد اعلام کرده که از اين پس، تمامي محصولاتي که تحت برند Honor توليد شوند، از ۲۴ ماه پشتيباني نرم‌افزاري برخوردار خواهند شد.
گوشي‌هاي آينده آنر از ۲۴ ماه بروزرساني نرم افزاري بهره‌‌مند مي‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر، بخش موبايل هواوي در آمريکا اعلام کرد که قصد دارد براي گوشي‌هاي هوشمندي که از اين پس تحت برند آنر (Honor) توليد مي‌کند، به مدت ۲۴ ماه، بروزرساني‌هاي نرم‌افزاري ارائه کند. آنچه هواوي اعلام کرده، خود يک قول بسيار خوب محسوب مي‌شود چراکه اين روز‌ها برخي از توليدکنندگان گوشي‌هاي‌ هوشمند در سراسر دنيا، به سرعت محصولات خود را به نسخه‌هاي جديد سيستم‌عامل‌هاي موبايلي بروزرساني مي‌کنند.

امروز، Taylor Wimberly، مدير بخش جذب مشتريان تجاري هواوي آمريکا، در قالب پستي در شبکه‌اجتماعي گوگل‌پلاس، بيان کرده که از اين پس گوشي‌هاي هوشمندي که با برند آنر توليد مي‌شوند، بروزرساني‌هاي نرم‌افزاري رايج را دريافت خواهند کرد که اين آپديت‌ها هم به صورت دوره‌اي و هم براي رفع مشکلات و بالا بردن امنيت براي اين محصولات عرضه مي‌شود.

روش جديد پشتيباني نرم‌افزاري از گوشي‌هاي بعدي برند آنر، از سال جاري اجرايي خواهد شد و بنا به اين روش جديد، کاربران محصولات بعدي آنر، به مدت ۲۴ ماه از بروزرساني‌هاي مداوم و دوره‌اي بهره‌مند خواهند شد. گفته شده که اين آپديت‌ها حداقل هر سه ماه يک بار منتشر خواهند شد. البته برخي از اين بروزرساني‌ها براي رفع مشکلات يا بالا بردن امنيت دستگاه ارائه مي‌شوند.

اما نکته تامل برانگيز در مورد اين تصميم هواوي اين است که هنوز مشخص نيست که پس از ۲۴ ماه اوليه، بروزرساني‌ها به چه صورت عرضه خواهند شد. اما آنطور که پيداست، ظاهرا شرکت ياد شده تصميم جدي گرفته تا ارائه آپديت‌هاي نرم افزاري را جدي‌تر دنبال کند و بروزرساني‌هاي بيشتري را براي محصولات خود ارائه دهد. البته با توجه به اينکه پس از عرضه گوشي‌هوشمند آنر ۸، هواوي قول مشابهي را در مورد ارائه بروزرساني براي اين محصول داده بود و به خوبي به حرف‌هاي خود عمل کرد، مي‌توان انتظار داشت اين قول جديد نيز رنگ واقعيت به خود بگيرد.

ادامه دادن پشتيباني نرم‌افزاري يا عدم اين کار، يکي از مسائل مهمي است که در دنياي اندرويد وجود دارد و اگرچه هر روز شاهد آن هستيم که توليدکنندگان به طور جدي‌تري به ارائه بروزرساني‌هاي نرم‌افزاري مي‌پردازند، اما باز هم وضعيت کنوني محصولات اندرويدي آنطور که کاربران انتظار دارند نيست. مهم‌ترين دليل اين مشکل امکانات سفارشي سازي اندرويد است که باعث شده هر شرکتي، نسخه اندرويد مخصوص به خود را براي محصولاتش ايجاد کند.

نويسنده: مجتبي بوالحسني

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۷:۵۷

14 Feb 2020