۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۲۲۶۱۵
در بخش زاینده رود/

کلنگ احداث ساختمان بخشداري زاينده رود زده شد

کلنگ احداث ساختمان بخشداري زاينده رود در هوره زده شد.
کلنگ احداث ساختمان بخشداري زاينده رود زده شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، بخشدار زاينده رود در مراسم کللنگ زني ساختمان بخشداري زاينده رود اظهار داشت: کلنگ احداث ساختمان بخشداري زاينده رود در شهرستان سامان زده شدف اين ساختمان در سه طبقه در متراژ سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و زير بنا هزار و ۵۰۰ متر مربع طراحي شده است.

عيسي ملکي با بيان اينکه اعتبار در نظر گرفته شده براي اين پروژه ۱۵ ميليارد ريال است ، عنوان کرد: اکنون ۷۰۰ ميليون تومان اعتبار مصوب براي اين ساختمان وجود دارد.

وي با بيان اينکه اميد است که اين ساختمان در کوتاه ترين زمان ساخته شود ، تصريح کرد: پيش بيني شده اين ساختمان تا ۱۸ ماه آينده به اتمام برسد.

ملکي با بيان اينکه در سال گذشته اولويت بندي کاري در رساتاي کشاورزي، آب و فاضلاب و بهسازي شبکه هاي ،آبرساني بخش زاينده رود بوده است، عنوان کرد: اولويت سال جاري در بخش زاينده رود راه و شهرسازي، رفع نقاط حادثه خيز و گردشگري و بهسازي و آسفالت تمامي کوچه هاي روستاها است.

اعتبارات سال جاري پنج و نيم برابر سال ۹۲ است

معاون سياسي و امنيتي استاندار چهار محال و بختياري در اين مراسم با بيان اينکه ساخت ساختمان بخشداري زاينده رود يکي از کار هاي و اقدمات جزيي دولت تدبير و اميد در شهرستان سامان است، بيان داشت: شهرستان سامان ويترين استان چهار محال و بختياري است و علاوه بر ساختمان هاي دولتي و حاکميتي بايد ساختمان هاي ساکنين اين شهر زيبا باشد چرا که اين شهرستان شهرستان توريستي استان به حساب مي آيد.

خدابخش مرادي افزود:بايد در راستاي توسعه شهرستان از تمامي اجزا استفاده کنيم و فضا را براي توسعه شهرستان و استان در بخش گردشگري و کشاورزي در اين شهرستان فراهم کنيم.

مرادي با بيان اينکه اعتبار در سال جاري نسبت به سال ۹۲ پنج و نيم برابر رشد داشته است ، بيان داشت: در سال همدلي و همزباني، دولت و ملت شاهد مشارکت مردم و دولت در همه بخش ها باشيم و بتوانيم در مسير توسعه گام هاي زيادي برداريم.

وي با اشاره بر اينکه در سال جاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان را خواهيم داشت، تصريح کرد: رهبر انقلاب بيان داشتند که راي مردم حق الناس است و ميزان راي مردم است و در سال جاري ايمد است انتخاباتي قانوني و پرمشارکت داشته باشيم .



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۷:۴۰

30 Dec 2019