۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۲۵۲۵
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري:

شوراهاي فرهنگ عمومي سياستگذار فعاليت هاي فرهنگ عمومي استان ها و شهرستان ها هستند

جواد کارگران گفت: شوراي فرهنگ عمومي سياستگذار فعاليت هاي فرهنگ عمو مي استان ها و شهرستان ها هستند و دبير خانه ها مجري ابلاغ سياستهاي مصوب در اين شورا هستند.
شوراهاي فرهنگ عمومي سياستگذار فعاليت هاي فرهنگ عمومي استان ها و شهرستان ها هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در حاشيه نشست روساي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستانها که در شهرستان اردل برگزار شد با تبريک فرا رسيدن ماه نوراني شعبان اظهار داشت: شوراي فرهنگ عمومي سياستگذار فعاليت هاي فرهنگ عمومي استان ها و شهرستان هاي هستند و دبير خانه ها مجري ابلاغ سياستهاي مصوب در اين شورا هستند.

کارگران با بيان اينکه انقلاب ما برگرفته از انقلاب نبي اکرم(ص ) است افزود:هدف از انقلاب ما ارتقاء فرهنگ جامعه است که در همين راستا مي بايست مديريت با رويکرد فرهنگي داشته باشيم و مهمترين گام در مديريت فرهنگي که ما و متوليان فرهنگي مسئوليت آنرا به عهده داريم داشتن هدف است و لذا يک مدير فرهنگي بايستي يک هدف مشخص داشته باشد و هدف اول ما در فرهنگ، ارتقاء ارزش هاي ديني و قرآني در جامعه است .

مدير‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در ادامه از برگزاري ۱۹ برنامه فرهنگي به مناسبت سوم خرداد در استان خبر داد و افزود: اين برنامه‌ها در بخش‌هاي مختلف فرهنگي و هنري است و انشاالله با تلاش مسئولين فرهنگي با شکوهتر از سال هاي قبل برگزار خواهد شد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۱۴

30 Dec 2019