۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۳۹۸۱۵

ايجاد اشتغال اولويت کاري سپاه پاسداران

مشاور فرمانده کل و دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه گفت: ايجاد اشتغال براي سپاه پاسداران از اهميت ويژه اي برخوردار است و بعد از اين موضوع عقب افتادگي ها در بحث پروژه هاي آب در دستور کار ما قرار مي گيرد.
ايجاد اشتغال اولويت کاري سپاه پاسداران
سيد ضياء الدين حزني مشاور فرمانده کل و دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموريت هاي اصلي سپاه بحث امنيت و دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است

وي با اشاره به اينکه سپاه در مقابل ماموريت اصلي خودش اقدامات ديگري را انجام مي دهد تصريح کرد: سپاه بحث هاي محروميت زدايي ، مردم داري ، مردم ياري و مردم دوستي را در برنامه خودش دارد.

وي با اذعان بر اينکه در سراسر کشور ماموريت محروميت زدايي، مردم داري، مردم ياري و مردم دوستي انجام مي شود بيان داشت: اين ماموريت ها اولويت بندي شده و اول در مناطق مرزي ، حساس و صعب العبور و محروم کشور اين کار انجام مي شود.

حزني ادامه داد: در شمال غرب کشور، استان هاي آذربايجان غربي ، کردستان ، کرمانشاه ، ايلام و در جنوب شرق کشور، استان هاي سيستان و بلوچستان , خراسان جنوبي و شمالي ، جنوب کرمان و در کل در جهاي مرزي ، محروم و حساس اين کار انجام مي شود.

وي با اذعان بر اينکه پروژه ها در ۳۵ عرصه انجام مي شود بيان داشت: بحث خانه هاي بهداشت، خانه هاي عالم ، خانه مستضعفين، خانه معلولين، خانه هاي فرهنگي و مجتمع هاي فرهنگي ، راه ، آب اشتغال از برنامه هايي است که در دستور کار ما قرار گرفته است.

حزني با بيان اينکه بحث اشتغال براي ما بسيار مهم است بيان داشت: بعداز بحث اشتغال موضوع دومي که از اهميت ويژه اي برخوردار است بحث آب بوده است .

وي با اذعان بر اينکه در بحث آب کلا عقب ماندگي ها را بايد به نوعي بتوانيم جبران کنيم بيان داشت: قناتي که از بين رفته ، احياء چاه ها ، لايه روبي قنات ها و بعضي از جاها، بعد رودخانه ها، زهکشي و آب رساني از نقاطي بود که توسط قرارگاه محروميت زدايي سپاه، قرارگاه سازندگي خاتم انبياء و نيروهاي سپاه در حال انجام است .

ساخت ۸۰۰ خانه مددجويي با مشارکت کميته امداد در چهارمحال و بختياري

مشاور فرمانده کل و دبير قرارگاه محروميت زدايي سپاه با بيان اينکه در استان چهارمحال و بختياري اقدامات خيلي خوبي در حال انجام است بيان داشت: قرار شد ۸۰۰ خانه مددجويي با مشارکت کميته امداد در جاهاي محروم ساخته شود .

وي با تاکيد بر اينکه بايد در بحث محروميت زدايي بايد بتوان از توان سپاه و از توان ديگر مردم نيز استفاده کرد اذعان داشت: در بحث ساخت ۸۰۰ خانه مدد جويي از توان کميته امداد استفاده کرده و بنا شد در کوتاه ترين زمان ممکن اين پروژه به اتمام برسد چراکه واحد ها ۵۰ متري هستند.

حزني ادامه داد: ما هم قول داديم به محض اينکه اين پروژه به اتمام رسد ۸۰۰ مسکن ديگر هم به آن اضافه شود.

وي در پايان خاطر نشان کرد: لازم است مسئوليني که در اين استان هستند به مردم کمک کنند و مردم را به عنوان بزرگتر خودشون تلقي کنند به نظرات مردم هم توجه کنند تا هر چه سريعتر بتوان مشکلات محروميت زدايي استان را حل کرد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۰:۰۵

29 Dec 2019