۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۱۷۹۴۵
طی حکمی؛

عباس رئيسي رئيس اداره ورزش و جوانان اردل شد

عباس رئيسي طي حکمي از سوي مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري به عنوان رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل منصوب شد.
عباس رئيسي رئيس اداره ورزش و جوانان اردل شد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از هفت چشمه، مراسم توديع و معارفه رئيس اداره ورزش و جوانان اردل صبح امروز با حضور مدير کل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختياري، فرماندار، مسئولان شهرستاني و هيئت هاي ورزشي در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اين شهرستان برگزار شد.

محمد نوذري، فرماندار شهرستان اردل در مراسم توديع و معارفه رئيس جديد اداره ورزش و جوانان اردل سازماندهي امور جوانان را مهم دانست و اظهار کرد: غني‌سازي اوقات فراغت از مهم‌ترين مسائل شهرستان در حوزه ورزش و جوانان است که بايد اداره ورزش و جوانان باید به اين امر نگاه ويژه‌اي داشته باشد.

نوذري، توسعه ورزش‌هاي بومي‌ محلي در روستاها را جزو اولويت‌هاي اداره ورزش و جوانان اردل عنوان کرد.

وي با بيان اينکه چند طرح نيمه تمام ورزش در شهرستان اردل وجود دارد، ابراز اميدواري کرد که با تکميل اين پروژه‌هاي ورزشي سرانه فضاي ورزشي در شهرستان به حد استاندارد نزديک شود.

نصيري رئيس سابق اداره ورزش و جوانان اردل نيز دراين مراسم از همکاري روساي هيئت‌هاي ورزشي شهرستان اردل، فرماندار و هيئت هاي ورزش شهرستان قدرداني کرد.

در مراسم مذکور "عباس رئيسي" که پیش از این از معلمان شهرستان اردل بود به عنوان رئيس جديد اين اداره در اردل معرفي و از تلاش‌هاي "صفرعلي نصيري" رئیس سابق این اداره قدرداني شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۲۳

4 Jan 2020