۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۴۲۳۵
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

اکران فيلم محمد رسول الله نياز کنوني جامعه است

رئیس اداره فرهنگ و اشاد اسلامی شهرستان اردل گفت:اکران فيلم محمد رسول الله تبيين سيره پيامبر اکرم(ص) است که نياز امروز جامعه جوانان مي باشد و لازم است مسئولين مربوطه تلاش کنند اين فيلم در شهرستانها اکران شود.
اکران فيلم محمد رسول الله نياز کنوني جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با  هفت چشمه به اکران فيلم محمد رسول الله در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اينکه امروز در دنيا تلاش مي شود زشت ترين تصوير از اسلام به جهانيان عرضه شود اما در اين فيلم چهره زيبايي از دين رحمت و کرامت نمايش داده شده است.

همتي گفت:اکران فيلم محمد رسول الله تبيين سيره پيامبر اکرم(ص) است که نياز امروز جامعه جوانان مي باشد و لازم است مسئولين مربوطه تلاش کنند اين فيلم در شهرستانها اکران شود.

وي با بيان اينکه اين فيلم بيشتر دوران کودکي حضرت رسول(ص) را به تصوير مي کشد و آثار تربيتي ويژه اي براي خانواده ها دارد افزود: حوزه هنري شهرستان اردل در تلاش است که از هر طريقي حضور خانواده ها را براي تماشاي اين فيلم فراهم کند و در اين راه تلاش شده است از فرماندار شهرستان و مسئولين فرهنگي براي پشتيباني در اين زمينه کمک گرفته شود تا به زودي اين فيلم در سطح شهرستان اکران شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۳:۵۵

30 Dec 2019