۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۴۱۵۳
گزارش اختصاصي هفت چشمه:

نگاه مردم بخش ميانکوه در قاب شبکه‌های ديجيتال قطع و وصل مي‌شود

مشکل قطعي مکرر ديجيتال تلويزيون صداي اعتراض مردم روستاهاي بخش ميانکوه شهرستان اردل را در آورد.
نگاه مردم بخش ميانکوه در قاب شبکه‌های ديجيتال قطع و وصل مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، بدون شك تلويزيون در عصر حاضر يكي از نيازهاي اساسي يك خانواده محسوب مي شود، به گونه اي كه هر قشر از جامعه حداقل يک گيرنده تلويزيوني در گوشه اي از منزل خود دارد شبکه‌هاي ديجيتال يکي ديگر از دستاوردهاي نظام که در چند سال گذشته در سراسر کشور جهت پوشش‌ همگاني راه‌اندازي شده است و روستاهاي شهرستان اردل نيز از اين قاعده مستثني نبوده و قريب به چند سال است که اين سيستم ديجيتالي در اين شهرستان راه اندازي شده است، در اين مدت شبکه‌هاي آنالوگ کم‌کم جاي خود را به ديجيتال داد و مردم به فکر خريد دستگاه ديجيتال و دريافت تصاوير باکيفيت بودند، غافل از اينکه روزي مي‌رسد که مي‌گوييم صد رحمت به شبکه‌هاي آنالوگ و اين روزها گلايه هاي زيادي از مردم روستاهاي اطراف اين شهرستان در خصوص قطعي شبکه هاي ديجيتال به گوش مي رسد و اين قطعي شبکه ها رفته رفته به يک معضل بسيار بزرگ تبديل شده است.

خدمات‌دهي نامناسب صدا و سيما در حالي است که تهاجم فرهنگي غرب و برنامه‌هاي مسموم آن‌ها به ساده‌ترين روش‌ها ارائه و از هر راهي براي تضعيف بنيان خانواده‌ها و نابودي فرهنگ اصيل ايراني وارد عمل شده است.

قطع مکرر شبکه‌هاي تلويزيوني و نارضايتي مردم از اين رسانه نقش بسياري در سوق دادن به سمت ماهواره مي‌شود و به نظر مي‌رسد اين مهم از ديد صدا و سيماي چهارمحال و بختياري مغفول مانده است.

با وجود انعکاس مداوم مشکل فرستنده ديجيتال در رسانه‌هاي نوشتاري بخش ميانکوه اردل، تاکنون صدا و سيماي استان هيچ اقدامي در راستاي بهبود وضعيت و جلب رضايت مردم انجام نداده است.

تقويت فرستنده ديجيتال و توسعه پوشش اين شبکه به اقصي‌ نقاط يک نياز فرهنگي است که حتي با صرف هزينه‌هاي کلان در مقابله با نقش مخرب شبکه‌هاي ماهواره‌اي مقرون به‌صرفه است.

حال بايد ديد که پاسخ مسئولان استاني و شهرستاني به درخواست هاي مردم چه بوده و براي رفع اين مشکل چه تدابير و اقداماتي را انجام خواهند داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۳:۴۶

7 Jan 2020