۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۳۷۰۳۳
فرماندار کيار:

تکريم ارباب رجوع، اصل و اساس انجام کار در ادارات قرار گیرد

فرماندار کيار به اهميت تکريم ارباب رجوع در ادارات اشاره کرد و افزود: همه ما براي رفاه حال مردم و رفع مشکلات پيش روي آنان فعاليت مي کنيم پس لازم است هنگام مراجعه مردم به هر کدام از ادارات با رعايت احترام کامل توسط مديران و کارکنان ادارات و دستگاه هاي دولتي نسبت به انجام کارمراجعان اقدام شود.
تکريم ارباب رجوع، اصل و اساس انجام کار در ادارات قرار گیرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کياربيدار فرماندار شهرستان کيار در هفتمين جلسه شوراي اداري شهرستان کيار که به رياست فرماندارشهرستان در قلعه تاريخي روستايد دزک برگزار شد خطاب به مديران ادارات و دستگاه هاي دولتي شهرستان گفت: با توجه به اينکه جلسات شوراي اداراي جهت برنامه ريزي روند اجرايي امور مختلف شهرستان برگزار و بسته به شرايط تصميماتي اخذ مي شود لذا همه مديران اداراتي که مصوبات جلسات شوراي اداراي به نوعي در ارتباط با اداره متبوع آنان است مکلف به انجام مصوبات هستند و کساني که مصوبه را به هر دليلي انجام نداداه اند بايد پاسخگو باشند.

مرداني در ادامه به اهميت تکريم ارباب رجوع در ادارات اشاره کرد و افزود: همه ما براي رفاه حال مردم و رفع مشکلات پيش روي آنان فعاليت مي کنيم پس لازم است هنگام مراجعه مردم به هر کدام از ادارات با رعايت احترام کامل توسط مديران و کارکنان ادارات و دستگاه هاي دولتي نسبت به انجام کارمراجعان اقدام شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به حضور بسيار کمرنگ مديران استاني در شهرستان کيار اشاره کرد و از مديران ادارات شهرستان خواست نسبت به دعوت از مديران ادارات کل و حضور ايشان در شهرستان کيار جهت حل مشکلات شهرستان کيار اقدام نمايند.

فرماندار کيار درخصوص ميزان اعتبارات جذب شده توسط هر کدام از ادارات دولتي شهرستان کيار هم خواستار ارائه گزارش توسط مديران هر کدام از ادارات و نهادهاي ذي ربط شد و تاکيد کرد: مديران دستگاه هاي شهرستان موظف هستند اعتبارات ابلاغ شده را پيگيري کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۶:۴۶

7 Jan 2020