۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۸۵۷۳
امام جمعه شلمزار:

وحدت؛ پيام همه اديان الهي است

امام جمعه شلمزار در حخطبه هاي نماز جمعه خواستار اتحاد و يکپارچگي و همدلي مسلمانان و همه پيروان اديان الهي شد.
وحدت؛ پيام همه اديان الهي است
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام زماني در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: تفرقه و نفاق گناه کبيره است و زمينه ساز تضعيف قوا و از بين رفتن توان ملت هاست‌ و يکي از اهداف و سياست هاي دشمنان تفرقه انگيزي و ايجاد اختلاف بين مسلمانان است و سياست هاي استکبار جهاني به گونه اي طراحي و برنامه ريزي شده است که با ايجاد اختلاف و تفرقه برنامه ها و اهداف خود را پيش ببرند.

وي افزود: اتحاد، يکپارچگي و هم بستگي مسلمانان و حتي پيروان اديان الهي و آسماني باعث مي شود قدرت برتر شکل گيرد و مهمترين پيام اديان الهي دعوت به وحدت است که متاسفانه بسياري از پيروان اديان الهي و حتي مسلمانان به اين مساله بي توجه اند.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه مرکز شهرستان کيار گفت: حضور همگاني مردم در راهپيمايي ۲۲بهمن نه تنها نمايش اقتدار نظام بود بلکه اعلام برائت مردم از شرق و غرب بود.

حجت الاسلام زماني افزود: مسئولان بايد پيام راهپيمايي ۲۲بهمن را در يابند و تلاش خود براي اعتلاي فرهنگ، اقتصاد، امنيت و ....را روز افزون نمايند.

وي در پايان گفت: پيشاپيش فرارسيدن شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها را تسليت عرض مي نمائيم و اميدواريم هيئات مذهبي و دسته هاي عزاداري در ايام فاطميه به بهترين شکل عزاي آن حضرت را به جا آوردند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۱۸

27 Dec 2019