۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۶۴۲۳
مسول سپاه ناحيه سامان:

روز قدس، خط بطلانی بر سياه کاري هاي غرب در مواجهه با حملات به غزه است

مسئول سپاه ناحيه شهرستان سامان گفت: روز قدس خط بطلان بر تمامي سياه کاري هاي کشور هاي غربي مي کشد و اين روز، روز دفاع ازآرمان‌خواهي ملت مظلوم فلسطين است.
روز قدس، خط بطلانی بر سياه کاري هاي غرب در مواجهه با حملات به غزه است
به گزارش جهانبین نیوز، حاتم رياحي در گفتگو با خبرنگار سامان ما اظهار داشت: امروز در اغلب کشور هاي دنيا عليه اقدام جنايتکارانه اسرائيل غاصب راهپيمايي ها و مخالفت هاي اعتراضي بر پا شده است و همگان اين اقدام را محکوم کرده اند ولي مراجع بين‌المللي وکشورهاي غربي همگرا با رژيم جعلي اسرائيل سکوت اختيار نموده و حتي به دفاع از صهيونيست‌ها پرداخته اند، با اين حال مي توان در روز قدس خط بطلان بر تمامي سياه‌کاري‌هاي کشورهاي غربي کشيد ودر دفاع از ملت مظلوم فلسطين و غزه پرداخت.

رياحي افزود: روز قدس امسال با سال گذشته در اصل و بنيان هيچ تفاوتي ندارد ولي چون با اقدامات وحشيانه رژيم صهيونيستي عليه غزه و همچنين جنايت هاي داعش در عراق وسوريه تقارن پيدا کرده است از اهميت بالايي برخوردار است و امت آگاه مسلمان امسال را ظرفيتي بزرگير براي سرکوب کردن استکبار به شمار مي آورند.

وي با بيان اينکه آمريکا سردمدار جنايت و ترور در دنياست، گفت: اين جرثومه پليد، از تمامي اقدامات وحشيانه عليه ملت هاي مظلوم دفاع مي کند و در مذاکرات هسته اي نيز سياستي دو پهلو و منافقانه دارد چرا که به ظاهر مدعي حقوق بشر است اما در واقع، خود نفر اول ظلم وجنايت عليه بشريت در دنياست.

مسئول سپاه ناحيه شهرستان سامان خاطرنشان کرد: حضور مردم چون گذشته مي تواند پاسخ قاطع و محکمي به جنايت هاي اسراييل در غزه ،داعش در سوريه وعراق وکارشکني هاي اسراييل در موضوعات هسته اي و دخالت هاي آمريکا در امور کشور ها وخاورميانه باشد و مردم آزاديخواه ايران امسال هم با لبيک به فرمان رهبر عزيز وبا سر دادن شعار مرگ بر امريکا و اسرائيل، ضمن حمايت از مظلومان جهان، از حق مسلم هسته اي خود هم دفاع مي کند.

انتهاي خبر/ذ/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۰:۳۶

29 Dec 2019