۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۸۴۰۳
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا:

۲۹ آبان؛ آخرین فرصت رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم/ مجلس به وزیری با گرایشات خاص رای نمی‌دهد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور تا ۲۹ آبان‌ فرصت دارد وزیر پیشنهادی علوم را به مجلس معرفی کند گفت: مجلس به وزیر علومی با گرایشات خاص رای نمی‌دهد.
۲۹ آبان؛ آخرین فرصت رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم/ مجلس به وزیری با گرایشات خاص رای نمی‌دهد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره ویژگی‌ها و اولویت‌های مدنظر مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم، گفت: براساس قانون رئیس‌جمهور تا ۲۹ آبان‌ماه فرصت دارد وزیر پیشنهادی علوم را به مجلس معرفی کند.

وی افزود: اولویت‌ها و ویژگی‌های وزیر علوم همان ویژگی‌هایی است که دانشگاه می‌طلبد. در حال حاضر دانشگاه‌ها آرامش و ادامه فعالیت‌های علمی را طلب می‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی علوم باید فردی باشد که محیط دانشگاه‌ها را دور از گرایشات سیاسی دور نگه دارد و فضای دانشگاه‌ها را به سمت فضای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی هدایت کند نه اینکه فضای دانشگاه‌ها را صرفا به مسائل سیاسی سوق دهد.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: اگر رئیس‌جمهور فرد این‌ چنینی را به مجلس معرفی کند، قطعا مجلس به وی رای می‌دهد، اما اگر غیر از این ویژگی‌ها باشد یا فردی با گرایش‌های خاص باشد ممکن است در گرفتن رای از مجلس مشکل داشته باشند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۰:۰۶

27 Jan 2020