۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۱۷۴
رئیس کمیسیون صدا:

داور اصلی در جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها مردم هستند

رئیس کمیسیون صدا گفت: داور اصلی این جشنواره مردم هستند چون آثاری که که در جشنواره بررسی می‌شوند، حتما باید از آنتن صدا وسیما پخش شده و نمره بالای هفتاد را کسب کرده باشند
داور اصلی در جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ وحید کمالی رئیس کمیسیون صدا در بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره، رقابت است.

وی با بیان اینکه برنامه‌سازان و مراکز استان‌ها مدت‌هاست درگیر کار هستند و ما امروز شاهد دستاوردهای آنان هستیم افزود: فعالان در حوزه‌های مختلف از همین امسال برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند و این کمک می‌کند که کیفیت برنامه‌ها افزایش یابد، این افزایش کیفیت در نهایت افزایشی است که مخاطب از آن بهره می‌گیرد.

کمالی با اشاره به اینکه داور اصلی این جشنواره مردم هستند ادامه داد:  آثاری که که در جشنواره بررسی می‌شوند، حتما باید از آنتن صدا وسیما پخش شده و نمره بالای هفتاد را کسب کرده باشند، رقابت گذشته این آثار در صدا و سیما در بخش داوری دخالت داده می‌شود و همین نگاه است که باعث می‌شود سطح کیفی برنامه‌ها بالاتر برود.


وی اضافه کرد: در این برنامه‌ها برنامه‌سازان از تجارب همدیگر استفاده می‌کنند و فضای فرهنگی که رد و بدل می‌شود به ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها کمک زیادی می کند، امروز جوایز متعددی در حوزه‌های مختلف صدا توزیع شد و برنامه‌سازان زیادی از گستره ایران اسلامی در بخش‌های مختلف برگزیده شدند.

رئیس کمیسیون صدا بیان داشت: داوری در حوزه‌های نمایشی و غیرنمایشی انجام می‌شود که بخش نمایشی را هیئتی مستقل بررسی و بخش غیرنمایشی که  برنامه‌های ویژه و جنبی مرکز می‌باشد توسط هیئتی دیگر بررسی می‌شود.

کمالی با اشاره به اینکه نتیجه کار فشرده دو ماهه هیئت داوران که ۲۲ نفر در حوزه‌ها و تخصص‌های مختلف هستند در این جشنواره دیده می‌شود افزود: استان چهارمحال و بختیاری و میزبانان این جشنواره به خوبی و به شایستگی و بسیار گرم و صمیمی در فضایی بسیار زیبا و مفرح هم استان را معرفی کردند و هم از مهمانان به خوبی استقبال کردند.


رئیس کمیسیون صدا خاطرنشان کرد: رادیو مرکز چهار محال و بختیاری به لحاظ مخاطب از نرم مخاطب کشوری بالاتر است و در حالی که در کشور میانگین مخاطب سی است و میانگین مخاطب چهارمحال و بختیاری سی و سه می‌باشد.

وی یادآور شد: برنامه‌هایی که در همین جشنواره جایزه گرفتند نشان‌‌دهنده بالا بودن سطح کیفی این مرکز است و امید است با تلاشی بیش از این فرهنگ غنی این استان شامل ترک‌زبان‌ها، بختیاری‌ها و فارس‌ها را نمایندگی کنند و بتواننداین دلیر‌مردان را معرفی نمایند.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۸:۲۷

27 Dec 2019