۰
plusresetminus
امام جمعه شهر اردل ضمن گلايه از مسئولين استاني و شهرستاني نسبت به بي توجهي به تکميل جاده گورميزه گفت:انتظار مي رفت وزير راه و شهر سازي در سفر اخیرشان به استان چهار محال و بختیاری از اين پروژه ملي که 20 سالي است نيمه کاره مانده و يکي از مهمترين مطالبه مردم شهرستان اردل بوده بازديدي مي کردندو اعتباري براي تکميل آن تخصيص مي دادند.
تکميل جاده گورميزه مطالبه 20 ساله مردم اردل/ انتظار مي رفت وزير راه و شهر سازي از تنها پروزه ملي اردل بازديد مي کرد

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نمازگزاران را به رعايت تقوي اخلاص را نتيجه يقين و بينش صحيح عنوان کرد و افزود: اگر به خدا، قيامت، حساب و کتاب يقين و باور پيدا شود هرگز انسان کاري براي غيرخدا انجام نمي دهد و در هيچ کاري غير خدا را شريک نمي سازد.

سلمان پور ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد : برنامه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بايد با شکوهتر از سال هاي قبل در شهرستان برگزار شود.

وي در بخش ديگر خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل ضمن گلايه از مسئولين استاني و شهرستاني نسبت به بي توجهي به تکميل جاده گورميزه گفت:انتظار مي رفت وزير راه و شهر سازي در سفر اخیرشان به استان چهار محال و بختیاری از اين پروژه ملي که ۲۰ سالي است نيمه کاره مانده و يکي از مهمترين مطالبه مردم شهرستان اردل بوده بازديدي مي کردندو اعتباري براي تکميل آن تخصيص مي دادند.

امام جمعه شهر اردل در پايان تاکيد کرد: شهرستان اردل کمتر توسعه يافته است و از شهرستان هاي بسيار محروم است که نيازمند حمايت ويژه دولت است.

انتهاي پيام1027ج/۵۷۰ه

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۲۲

26 Dec 2019