۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۸۴۷۴
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد

لزوم پرهيز از نگاه هاي قوميت گرايي/نيازمند استاني متحد هستيم

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اين که بروجن در حرکت ارزشمند بختياري ها براي بيعت با حضرت امام (ره) پيشگام بوده است، تاکيد کرد: نبايد اجازه دهيم استان در اثر تفرقه و به رخ کشيدن هاي بي جا آسيب ببيند.
لزوم پرهيز از نگاه هاي قوميت گرايي/نيازمند استاني متحد هستيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام محمدعلي نکونام در گردهمايي بازخواني حماسه بيعت مردم شهرستان بروجن با امام خميني (ره) در ۲۰ بهمن سال ۵۷ با اشاره به اين که انقلاب اسلامي ايران يک انقلاب ديني فرهنگي است، گفت: حرکت بختياري هاي استان چهارمحال و بختياري به دنبال همين نگاه ديني و فرهنگي بود.

نکونام به ويژگي و خاصيت انقلاب ديني اشاره کرد و گفت: اگر انقلاب خود را ديني دانستيم پاي ارزش هاي آن مي ايستيم؛ اين نگاه مانع ضايع شدن ارزش هاي دين مي شود.

وي با اشاره به اين که شهرستان بروجن در حرکت ارزشمند بختياري ها براي بيعت با حضرت امام (ره) پيشگام بوده است، گفت: امروز نيازمند يک استان متحد و به هم پيوسته هستيم.

نکونام با تاکيد بر اين که نبايد اجازه دهيم استان در اثر تفرقه و به رخ کشيدن هاي بي جا آسيب ببيند، گفت: مشکلات با حفظ وحدت و همدلي حل خواهد شد.

نکونام با بيان اين که وحدت شکني و ايجاد شکاف ازجمله کارهاي بسيار شيطنت آميز دشمن است، تاکيد کرد: امروز در کل کشور نيازمند وحدت و اتحاد هستيم.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اين که دشمن با ايجاد شکاف به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، گفت: دشمن سعي مي کند به اشکال مختلف انواع شکاف ها را در جامعه ايجاد کند.

نکونام با بيان اين که استان چهارمحال و بختياري از استعدادهاي بسيار خوبي بهره مند است، گفت: اين استعدادها را به شرطي مي توانيم شکوفا کنيم که با يکديگر متحد باشيم و از نگاه هاي قوميت گرايي به شدت پرهيز کنيم.

حجت الاسلام نکونام با بيان اين که منشا اصلي انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) بود، گفت: ما بايد قدردان افرادي که منشا کارهاي زيبا مي شوند باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۲:۰۹

31 Jan 2020