۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۰۴۶۴
شهردار وردنجان خبر داد؛

عمليات اجرايي بوستان و فضاي سبز وردنجان شروع شد

ذوالفقار يوسفي از آغاز عمليات اجرايي بوستان و فضاي سبز وردنجان خبر داد گفت: پروژه جنگل کاري و فضاي سبز شمال شهر وردنجان يکي از پروژه هاي شهر وردنجان است که مي تواند جبران قسمتي از کمبود سرانه فضاي سبز را کند.
عمليات اجرايي بوستان و فضاي سبز وردنجان شروع شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ذوالفقار يوسفي شهردار وردنجان از احداث چند طرح فضاسازي در شهر وردنجان خبر داد و گفت: شهرداري وردنجان به عنوان متولي و پيشگام در امور فضاي سبز، با احداث پارک هاي درون شهري و جنگل کاري هاي پيرامون شهري و اجراي طرح هاي گوناگون زيست محيطي، دگرگوني هاي مثبتي در جهت افزايش همزيستي انسان با طبيعت ايجاد مي نمايد.


يوسفي خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات شهروندان وردنجاني مبني بر کمبود فضاي سبز درون شهري وردنجان و لزوم ايجاد فضايي براي آرامش و آسايش هر چه بيشتر شهروندان، توسعه فضاي سبز شهر در دستور کار اين شهرداري قرار گرفته و بعد از دوسال پيگيري و با همکاري اداره منابع طبيعي ۲۱ هکتار زمين در شهر وردنجان جهت احداث پارک جنگلي و فضاي سبز به اين شهرداري اختصاص داده شد،که عمليات اجراي آن از فردا شروع مي شود.


شهردار وردنجان افزود: نقش پتانسيل هاي مردمي را به عنوان بازوان ياري دهنده گسترش و توسعه فضاي سبز وردنجان نبايد ناديده گرفت.


يوسفي گفت: شهروندان وردنجاني نيز مي توانند با بهانه قرار دادن مناسب هاي مختلف و کاشت درخت در محيط اطراف خود، سهم قابل توجهي در توسعه جنگل کاري هاي درون شهري ايفا کنند.


شهردار وردنجان تصريح کرد: در راستاي توسعه و افزايش سرانه فضاي سبز ، ايجاد منظره شهري ، بهسازي مناطق شمالي شهر، نسبت به احداث بوستان و فضاي سبز و طرح جنگل کاري در قسمت شمال شهر وردنجان اقدام مي شود.


وي خاطر نشان کرد: پروژه جنگل کاري و فضاي سبز شمال شهر وردنجان يکي از پروژه هاي شهر وردنجان است که مي تواند جبران قسمتي از کمبود سرانه فضاي سبز را کند و اين در صورتي است که با حمايت هاي بي دريغ مسئولين استان و شهر بودجه هاي لازم براي توسعه آتي اين پروژه تأمين گردد .


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۰۶

27 Dec 2019