۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۲۵۷۸۴
امام جمعه کوهرنگ در اجتماع بزرگ بسيجيان شهرستان کوهرنگ

بسيج و تفکر بسيجي راهگشاي همه مشکلات جامعه است

امام جمعه کوهرنگ با تأکيد بر اين که بسيج متعلق به حزب و يا گروه خاصي نيست، تصريح کرد: بسيج به دنبال منفعت‌طلبي مادي و دنيايي نيست؛ مهم‌ترين هدف بسيج جلب رضايت امام زمانش است.
بسيج و تفکر بسيجي راهگشاي همه مشکلات جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، با تشريح ويژگي‌هاي انسان‌هاي صادق اظهار داشت: از منظر قرآن کريم، انسان‌هاي صادق افرادي هستند که خودشان را براي سربازي در مسير دين و ارتقاء فرهنگ ديني و قرآني جامعه آماده مي‌کنند و در اين راه حتي حاضرند از جان خود نيز بگذرند.
 
حجت‌الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، با اشاره به اين که امروزه اين تفسير به عينه در وجود بسيجيان قابل مشاهده است و آن‌ها بهترين مصداق براي سربازي در راه دين هستند که از صداقت آن‌ها نشأت مي‌گيرد، افزود: امروزه در جمهوري اسلامي ايران، تحقق منويات رهبر معظم انقلاب و امام راحل از ضرورت‌ها است که بسيج به خوبي در اين ميدان خودنمايي مي‌کند.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع بسيجيان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به اين مسأله مهم اعتقاد و باور دارند که بسيج و تفکر بسيجي راه‌گشاي همه مشکلات جامعه است و اين از جايگاه رفيع بسيج نشأت مي‌گيرد.
 
اين مقام مسئول با اشاره به اين که بسيجي بودن تنها به تشکيل پرونده نيست، گفت: امروز بسياري از افراد هستند که در هيچ پايگاه مقاومتي پرونده بسيجي ندارند اما از آن جايي که در مسير آرمان‌هاي انقلاب و اسلام قدم بر مي‌‌دارند و در واقع به دنبال عظت و سربلندي کشور و اسلام هستند، اين تفکر و منش خود نشان‌دهنده بسيجي بودن آن‌ها است.
 
حجت‌الاسلام طباطبايي با تأکيد بر اين که بسيج متعلق به حزب و يا گروه خاصي نيست، تصريح کرد: بسيج به دنبال منفعت‌طلبي مادي و دنيايي نيست؛ مهم‌ترين هدف بسيج جلب رضايت امام زمانش است.
 
رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با تأکيد بر اين که حوزه اقتدار نظام، حوزه تکيه بر آحاد جامعه است، ابراز داشت: به يقين نقش بسيج و بسيجيان در اين عرصه غيرقابل انکار است.
 
اين مقام مسئول با اشاره به اقدام خارق‌العاده رئيس جمهور روسيه و خارج از عرف ديپلماسي در سفر به کشورمان گفت: ديدار غيرمنتظره پوتين با رهبر معظم انقلاب و نرفتن به مراسم استقبال رسمي از او نشانگر جايگاه رهبر فرزانه انقلاب و عظمت و بزرگي نظام اسلامي است.
 
وي نشستن متواضعانه يکي از قلدرترين رؤساي جمهور دنيا در محضر رهبر معظم انقلاب را نشان‌گر اين دانست که دنيا هم به جايگاه و نقش رهبري ايران در بيداري جهان اسلام پي برده اند و چاره‌اي جز خشوع و فروتني در محضر ايشان ندارند.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به هديه فرهنگي پوتين به رهبر معظم انقلاب که يک قرآن بود، گفت: در شرايطي که همه دنيا به دنبال اسلام هراسي و به آتش کشاندن قرآن هستند، پوتين که فردي به ظاهر کمونيست است، اين قرآن را به رهبري ايران تقديم مي‌کند تا به همه دنيا يک درس بزرگ بدهد و آن اين است که رهبر ايران جلودار ترويج مکتب ناب محمدي (ص) در دنيا است.
 
اين مقام مسئول، اهداي قرآن از سوي رييس جمهور روسيه به محضر رهبر معظم انقلاب را تبليغ حقيقت اسلام ناب از سوي يک غيرمسلمان دانست و افزود: بايد قدر ولي‌فقيه خود را بدانيم و ايمان داشته باشيم که تنها حرکت در مسير منويات ايشان مي‌تواند کارگشاي مشکلات امروز کشور باشد.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۱:۵۳

23 Feb 2020