۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۳۹۸۲۴
معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد

مشکلات مدارس چهارمحال و بختیاری، در کوتاه‌مدت حل شود

معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما در جریان مشکلات و محدودیت‌ها هستیم گفت: ما می‌دانیم در کوتاه‌مدت باید همه مشکلات رفع شود و این جلسه تشکیل شده زمینه مشترک کاری خوبی را فراهم ساخت تا بتوانیم برای آموزش و پرورش اهدافی را دنبال کنیم.
مشکلات مدارس چهارمحال و بختیاری، در کوتاه‌مدت حل شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی الهیار ترکمن معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: د ر تخصیص منابع، بودجه عمدتا کامل بسته نمی‌‍شود، متوسط همه ردیف‌ها ۴۳ درصد است که در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما در جریان مشکلات و محدودیت‌ها هستیم ادامه داد: ما می‌دانیم در کوتاه‌مدت باید همه مشکلات رفع شود و این جلسه تشکیل شده زمینه مشترک کاری خوبی را فراهم ساخت تا بتوانیم برای آموزش و پرورش اهدافی را دنبال کنیم.

الهیار ترکمن افزود: برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت ملی انجام می‌گیرد، باید برای مصرف منابع خودمان به الگوهای توسعه منطقه‌ای دست پیدا کنیم و در این راستا شورای آموزش و پرورش باید کمک حال ما باشد تا الگوی توسعه منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری شکل بگیرد و همان الگوی آموزش و پرورش در استان شود.

وی ادامه داد: حل مسائل مدارس شبانه‌روزی حتما باید در دستور کار قرار گیرد و بسیاری از مشکلات حل شده که از آن جمله می‌توان به حقوق سرباز معلم‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۶:۴۰

8 Jan 2020