۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۲۳۲۵۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تنها راه مقابله با دشمن ،تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه شهرکرد گفت: تنها راه مقابله با دشمن ،تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است و نباید همه مشکلات را به تحریم ها پیوند زد.
تنها راه مقابله با دشمن ،تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است
به گزارش خبرنگار  جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: مالک بر نفس شدن و مهلت ندادن به دشمن درون و بیرون و تبعیت نکردن از هواهای نفسانی از مهم‌ترین دغدغه‌های اهل تقوا است.

نکونام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تیم مذاکره کننده ایران باید با اقتدار و مستحکم به جلو پیش برود و از هیچ گونه تهدید دشمن هراسی نداشته باشد.
وی تاکیدکرد: ما مذاکره را دنبال می‌کنیم اما به آن امید نبسته‌ایم چرا که می‌دانیم دشمن مکار و کینه‌توز است و اگر مسئله هسته‌ای هم حل شود بهانه‌ای دیگر برای ادامه دادن تحریم‌ها می‌آورد.

نکونام با اشاره به دهم تیر روز صنعت و معدن تنها راه مقابله با دشمن را، تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: نباید همه مشکلات را به تحریم ها پیوند زد.

امام جمعه شهرکرد ضمن بزرگداشت هفت تیر و هفته قوه قضائیه تصریح کرد: شهید بهشتی مظلوم بوده و همچنان نیز هست و هنوز مانده که گرد و غبار مظلومیت از چهره این شخصیت فهیم، مبارز، عالم و وارسته برداشته و کنار برود.

وی با یادآوری دهم رمضان وفات حضرت خدیجه(س) از این بانوی مکرمه به عنوان الگویی بزرگ و بی‌بدیل برای زنان و دختران امروز جامعه یاد کرد و بیان کرد: این بانوی بزرگ برای تمام بانوان امروز جامعه ما به ویژه متمکنین یک الگوی ویژه محسوب می‌شود زیرا که توانست در دوران جاهلیت و قبل از اسلام پاک و سالم زندگی کند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۶:۴۶

28 Dec 2019