۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۳۰۳۷
فرماندار شهرستان سامان:

هويت و آزادي ره آورد انقلاب براي مردم است

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه امروز شاهد دستاوردهاي فرواني در کشور هستيم، عنوان کرد: تداوم انقلاب در راستاي اين است که خدمات دولت در سطح کشور و شهرستان ها هدايت شود.
هويت و آزادي ره آورد انقلاب براي مردم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، سعيد صالحي فرماندار شهرستان سامان در جشن انقلاب سالمندان در سالن شهرداري با بيان اينکه هويت و آزادي ره آورد انقلاب براي مردم است، اظهار داشت: امروز همه امکانات، زيرساخت هاي اجتماعي و خدماتي و... همه از ره آوردهاي انقلاب است.

سعيد صالحي با بيان اينکه امروز شاهد دستاوردهاي فرواني در کشور هستيم، عنوان کرد: تداوم انقلاب در راستاي اين است که خدمات دولت در سطح کشور و شهرستان ها هدايت شود.

وي با اشاره بر اينکه در حال حاضر در شهرستان سامان شاهد رقابت دستگاه هاي اجرايي هستيم، بيان داشت: امروز شتاب هاي فرواني د رتوسعه شهرستان را شاهد هستيم که همه اين ها توسط مديران شهرستان در سطح شهرستان در حال اجرا است.

شهرستان سامان در راستاي کاهش فلج مغزي رتبه اول را دارا است

رئيس بهزيستي شهرستان سامان در اين مراسم با بيان اينکه در شهرستان سامان در حال حاضر هيچ گونه مورد فلج مغزي کودک (ناشنوا و نابينا) وجود ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان سامان رتبه اول را در اين زمينه دارا است.

صديقه عسگري افزود: آگاه سازي ها که در بين زوجين و خانواده ها صورت گرفته است در سطح شهرستان موجب کاهش ۸۰ درصدي فلج مغزي است.

در کنترل پيشگري از آسيب هاي اجتماعي خانواده نهاد اول است

عسگري با بيان اينکه در حال حاضر پيشگيري از آسيب ها اجتماعي است که اولين نهاد کنترل کننده خانواده است، بيان داشت: خانواده و تربيت ديني، معنوي و نقش مفاهيم ديني در کاهش آسيب هاي اجتماعي بسيار موثر است.

وي با بيان اينکه در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مهارت نه گفتن به واکنش هاي منفي است، بيان داشت: خانواده ها بايد به فرزندان خود مهارت نه گفتن را آموزش دهند.

عسگري با اشاره بر اينکه در بحث توانمندي ها در ايجاد اشتغال تسهيلات خوبي را در اختيار بهزيستي شهرستان سامان اختصاص داده شده است، تصريح کرد: با اعطاي پنج ميليارد ريال تسهيلات براي ۷۰ نفر از مددجويان اين شهرستان اشتغال ايجاد شده است.

وي تاکيد کرد: حدود ۱۵ ميليارد ريال اعتبار از طريق استان براي يارانه مراکز سالمندان و معلولان ذهني و کليه مراکزي که در تحت بهزيستي شهرستان سامان هستند اعطاء شده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۲:۴۲

29 Jan 2020