۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۹۰۸۷

در هياهوي فيش‌هاي نجومي روز قدس فراموش نشود

در روزهايي که مساله پرداخت نجومي حقوق مديران موسسات، بانک‌ها و مديرکل‌های مختلف بحث اين روزهاست نبايد روز قدس مورد فراموشي قرار گيرد.
در هياهوي فيش‌هاي نجومي روز قدس فراموش نشود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، تمام جهان و به ويژه مسلمانان به حماسه‌آفريني مردم ايران در روز قدس چشم دوخته است.
 
بيش از ۶۰ سال است که موضوع قدس و آوارگي ملت مظلوم فلسطين وجود داشته و همگان شاهد آن هستند.

روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندي حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندي عدل در مقابل ظلم است، روز قدس فقط روز فلسطين نيست؛ روز امت اسلامي است.

روز فرياد رساي مسلمانان عليه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صهيونيزم است که به وسيله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله‌کنندگان، قدرت‌هاي استکباري به جان امت اسلامي افتاده است، روز قدس چيز کوچکي نيست.
 
روز قدس يک روز جهاني است، يک پيام جهاني هم دارد، نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اين است که امت اسلامي اولاً زير بار ظلم نمي‌رود، ولو اين ظلم از پشتيباني بزرگ‌ترين و قدرتمندترين دولت‌هاي عالم برخوردار باشد.

چقدر سعي کردند روز قدس را تضعيف کنند و امسال بيش از هميشه تلاش کردند اما همواره ملت ايران اين فتنه‌ها را خاموش کردند.
 
امروز که شبکه‌هاي اجتماعي اين فرصت را ايجاد کرده‌اند که هر کس اقدامات خودش را به گوش همه جهانيان برساند خوب است که اقدامات مردمي ايرانيان در قبال فلسطين که اوج آن در روز قدس متجلي مي‌شود نيز عرضه مناسبي بشود.

چراکه خيلي از مردمان جهان و خصوصا جهان عرب بدليل سانسور خبري شديد و نيز مسائل زباني، عمق توجه جامعه ايراني به مساله فلسطين را نمي‌دانند!
 
ترديدي نيست که دوران اشغالگري صهيونيست‌ها را به دو دوره مي‌توان تقسيم‌بندي کرد، يکي سال‌هاي پيش از انقلاب اسلامي و ديگري دوران پس از پيروزي انقلاب اسلامي، چراکه رهبران اين انقلاب يکي از اولويت‌هاي خود را حمايت از مظلومين در سراسر عالم و در راس آن ملت مظلوم و رانده شده فلسطين عنوان کردند.

مسئله‌اي که با تعيين جمعه آخر ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس از سوي بنيانگذار انقلاب حضرت امام خميني (ره) رنگ و بويي متفاوت به خود گرفت و در تمام 38 سال عمر انقلاب در جايگاه نخست مسائل سياست خارجي ايران نشست.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۱:۳۰

12 Jan 2020