۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۱۵۱۷
سردار نقدي در شلمچه:

آزادي بيت المقدس؛ تنها راه فرونشستن خشم مسلمين از استكبار

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: پيام چهلم شهداي چپل هيل اين است كه پرونده استكبار هميشه مفتوح خواهد ماند و انتقام بزرگ در پيش است.
آزادي بيت المقدس؛ تنها راه فرونشستن خشم مسلمين از استكبار
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بسیج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در اربعين شهداي "چپل هيل" كه با حضور گسترده ي زائرين راهيان نور در زيارتگاه شلمچه برگزار شد با اشاره به حماسه سازي هاي رزمندگان اسلام در شلمچه گفت: ياد و خاطره شهدا، قوه ي محركه براي حركت به سمت پيشرفت، معنويت و كمال است.

سردار نقدي به اربعين هاي پي در پي در طول مبارزات انقلاب اسلامي اشاره نموده و اظهار داشت: در مبارزات دوران انقلاب هم اين طور بود كه اربعين شهدا، زمينه ساز حركت بعدي انقلاب مي شد و همين اربعين ها باعث پيشرفت انقلاب و پيروزي آن شد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: صهيونيست ها دنبال اين هستند كه عليه مسلمانان جنايت كرده و با سحر رسانه هاي خود، اسلام و مسلمانان را جنايتكار و مخاطره آميز براي حقوق بشر معرفي كنند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به جنايت هاي استكبار عليه مسلمانان از جمله جنايت انگليس در حق ملت ايران در جنگ جهاني دوم و جنايت ارتش سرخ شوروي عليه مردم مسلمان افغانستان، تصريح كرد: امروز امت اسلام بيدار شده و با ذكر و ياد و خاطره شهدا در مقابل جنايات مستكبرين همچنان ايستادگي مي كند.

وي زنده نگهداشتن ياد سه شهيد "چپل هيل" آمريكا را ضروري دانسته و افزود: آمريكايي ها سعي مي كنند جنايت "چپل هيل"، شهادت "احمد جميل" و گلوله باران خانه يك مسلمان در چند روز گذشته را يك امر عادي جلوه دهند و بگويند به طور اتفاقي اين كارها انجام شده ولي ما فراموش نخواهيم كرد كه مقصر اصلي كيست.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج تاكيد كرد: استكبار تلاش مي كند ايران را حامي تروريسم، بي ثبات كننده منطقه و جنگ طلب معرفي كند در حاليكه وقتي نخست وزير فرانسه كاريكاتور موهن به پيامبر اسلام را بالاي دست گرفت، علت دشمني خود و همدستانش را با اسلام و حضرت محمد (ص) برملا كرد.

وي در خصوص قاتلين شهداي "چپل هيل" آمريكا بيان كرد: قاتل شهداي چپل هيل، رسانه هاي صهيونيستي اروپا و آمريكا هستند كه شب و روز به اسلام هراسي دامن زده و تلاش مي كنند اسلام را وارونه و خشونت طلب نشان دهند.

سردار نقدي كنگره آمريكا را قاتل شهداي "چپل هيل" دانست و ابراز داشت: اين كنگره براي تجهيز و پشتيباني از تروريست هايي كه به اسم اسلام در مقابل دوربين جنايت مي كنند، سلاح و بودجه مصوب مي كند.

وي با بيان اينكه قاتل شهداي "چپل هيل" سرويس جاسوسي انگليس است، ادامه داد: اين سرويس هاي جاسوسي افرادي را شناسايي و سازماندهي كرده و آموزش مي دهد تا با دامن زدن به مسائل قومي و مذهبي، تفرقه افكني كنند و مسلمانان را به جان هم بياندازند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به روند فزاينده ي اضمحلال و نابودي نظام ليبرال دموكراسي غرب ادامه داد: امروز ديگر آرمان و پرچم آمريكا سربازي ندارد تا برايش بجنگد و خون خود را فدا كند به همين خاطر دست به دامن گروه هاي امنيتي و تروريست هاي مزدور شده اند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: شهدا پاره تن ما هستند و در هر جاي دنيا كه باشند به دليل ظلمي كه در حق آنها مي شود ما آزرده خاطر و ناراحت مي شويم و وظيفه خود مي دانيم پيامشان را به سراسر دنيا برسانيم.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج تصريح كرد: اين چهلم، پيامي است به مستكبرين عالم به سردمداري آمريكا كه پرونده همه اين شهدا را مفتوح نگه مي داريم و ياد و خاطره شان را هر روز زنده مي كنيم تا انتقام تك تك آنها را بگيريم و بايد براي حضور در صحنه بزرگ انتقام از مستكبرين و زورگويان عالم آماده سازي كنيم.

وي اهانت تروريست هاي تكفيري داعش به قبور مطهر ائمه، امامزادگان و اصحاب پيامبر در عراق و سوريه را يادآور شده و افزود: چگونه است اينها كه به بهانه ي حرمت ساخت مقبره و زيارت قبور، به تخريب و اهانت اين مكان هاي مقدس مي پردازند، حالا نسبت به بزرگداشت و حفظ و انتقال مقبره شاه سليمان بي تفاوت بوده و حتي اجازه مي دهند با اسكورت و احترام به خاك تركيه منتقل شود.

سردار نقدي در پايان سخنان خود اظهار داشت: براي ظهور منجي عالم و انتقام مظلومين جهان از ظالمين، روز به روز آماده تر شده و منتظريم و خشم مقدس امت اسلامي از ظلم و بي عدالتي استكبار با آزادي بيت المقدس فرو خواهد نشست.

گفتني است چندي پيش سه دانشجوي آمريكايي مسلمان، ۲۳ ساله، ۲۱ ساله و ۱۹ ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزديكي دانشگاه "كاروليناي شمالي" در "چپل هيل" مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و كشته شدند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۱۰

30 Dec 2019