۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۱۶۳۹۷
در بیانیه سپاه ناحیه شهرکرد آمده است:

روز قدس رژیم اسرائیل را نابود و نیروهای مقاومت را زنده نگه می دارد

سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس، بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس تأکید کرد.
روز قدس رژیم اسرائیل را نابود و نیروهای مقاومت را زنده نگه می دارد
به گزارش جهانبین نیوز، در آستانه فرا رسیدن روز قدس سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در بیانیه‌ای از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ اعلام برائت از رژیم صهیونیستی و حامیانش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفات جهان با طرح های استکباری می باشد.

این بیانیه می‎افزاید: با گذشت سی و پنج سال از ابتکار راهبردی و آینده نگرانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان، تحمیل سازش و نرمش در برابر خواسته های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست های انکارناپذیری مواجه ساخته است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: رمضان خونین مردم غزه قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرده است و شهادت صدها کودک و پیر و جوان و زخمی شدن هزاران فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی چهره واقعی حیوان صفتی صهیونیست و حامیان جنایتکار او را به جهان نشان داده است.

بیانیه سپاه ناحیه شهرکرد در ادامه آورده است: جهان بداند که ملت فلسطین شرافتمندانه به استقبال شهادت می رود و مرگ با عزت را بر سازش با ذلت ترجیح می دهد. آینده جهان از آن مستضعفان است و این وعده محتوم خداست و آنان که دل از غیر خدا بریده اند و به مرتبه آزادگی از بند شیطان درون و برون رسیده اند، می دانند که وصول به این آینده جز با رمز پایداری و مقاومت میسر نخواهد شد.

این بیانیه می‎افزاید: جمعه جای جای جهان و میهن اسلامی جلوه گاه وحدت و یکپارچگی غیرتمندان برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: کلیه کارکنان، بسیجیان حوزه های مقاومت و پایگاه ها و رده ها و اقشار سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد نیز همگام با مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری و ملت بزرگ ایران اسلامی و آزادگان سراسر جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت کرده و حمایت خود را از مظلومان عالم به ویژه مردم ستم دیده فلسطین و غزه اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۶:۵۳

23 Jan 2020