۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۱۷۴۷۷
نماینده ولی فقیه در استان:

نظارت قوی راهکار افزایش سلامت در سازمان ثبت اسناد است

یکی از کارهایی که باید در این مجموعه متمرکز شد، قوی کردن نظارت و متمرکز شدن بر این کارهای ناسالم است تا سلامت به معنای واقعی در این مجموعه حاکم شود.
نظارت قوی راهکار افزایش سلامت در سازمان ثبت اسناد است
به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در دیدار معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد کشور با اشاره به میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج حضرت امام رضا گفت : این امام همام به حق یک چراغ راه و منشع برکات و خدمات فراوانی برای همه بشریت و جهان اسلام و به ویژه ایران اسلامی است.

وی گفت اگر معارف اهل بیت عصمت و طهارت و آن چه که امروز داریم نبود ما از تفسیر معارف خیلی فقیر بودیم کما این که هستند کشورهایی در جهان اسلام که از این نعمت محرومند.

رییس شورای فرهنگ عمومی یکی از دلایل ضعف و فقر برخی کشورهای اسلامی را نداشتن معارف اهل بیت دانست و افزود: برخی از کشورها به خاطر همین فقرشان مستکبرین بر آنها مسلط می شوند و ناچارند گاهی یک ضعف هایی از خودشان نشان دهند که این با روح اسلام ناب ناسازگار است.

این مقام مسئول گفت: آنهایی که در فرهنگ اهل بیت رشد کردند و به دنبال عزت خود و اسلام هستند هرگز به خود اجازه نمی دهند که در برابر طواغیت و مستکبرین سر تعظیم فرود آورند و از خود ذلت نشان دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: بکوشیم قدر اهل بیت را بدانیم و ارتباط خود را با این خانواده غنا ببخشیم، چرا که با این ارتباط در واقع به سعادت و ماندگاری خود کمک کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در بخش دیگری از سخنان خود به عظیم بودن مجموعه ثبت اسناد اشاره کرد و گفت مجموعه ثبت اسناد یک مجموعه بزرگ و دامنه داری است چرا که یک قشر عظیمی از جامعه با این مجموعه مرتبط هستند، لذا نیازمند یکسری امور است که بتواند به خوبی در خدمت مردم باشد.

نماینده ولی فقیه از سلامت به عنوان یکی از اموری یاد کردند که در این مجموعه حرف اول را می زند و فرمود: یکی از آفت هایی که همواره مجموعه ثبت اسناد با آن مواجه است فضای ناسالمی است که ممکن است در این مجموعه وجود داشته باشد.

وی افزود هستند انسان هایی که می خواهند به هر شکل ممکن و از راه ناسالم به این مجموعه ورود پیدا بکنند تا یک سند و اعتبار قانونی را به دست بیاورند، لذا یکی از کارهایی که باید در این مجموعه متمرکز شد، قوی کردن نظارت و متمرکز شدن بر این کارهای ناسالم است تا سلامت به معنای واقعی در این مجموعه حاکم شود.

این مقام مسئول یکی از راه های حاکم کردن سلامت در مجموعه ثبت اسناد را ایجاد مشوق های لازم دانست و گفت: اگر این سلامت در مجموعه در سطح کلان حاکم باشد آن اطمینانی که به دنبال آن هستید ایجاد می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان لازمه اطمینان پیدا کردن مردم را عملکرد مسئولین دانست و تاکید کرد: مردم در صورتی اطمینان پیدا می کنند که در عمل آن را به عینه ببینند تا اطمینان به معنای واقعی حاکم شود.

وی اضافه کرد یک مسئله دیگری که باید در این مجموعه حاکم بشود ارائه تسهیلات در خدمت رسانی و جایگزین کردن روش های مدرن به جای روش های سنتی و همچنین تسریع در کارها است، چرا که این از ضرورتها و یکی از مواردی است که می تواند جلوی ناسازگاریها را بگیرد و سلامت را در این مجموعه حاکم کند.

نماینده ولی فقیه در پایان ابراز امیدواری کرد که این مجموعه در تراز نظام اسلامی و آن چه که امام راحل و شهدا و ارزش های نظام می خواهد صورت بگیرد و بتواند از ظرفیت های لازم استفاده کند تا یک اطمینان تمام عیار در مردم به وجود بیاید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۴:۲۰

7 Jan 2020