۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۲۳۴۰۷
شهردار شهرکرد:

سرانه فضای سبز شهرکرد به ازای هر نفر ۴/۱۸ مترمربع است

شهردار شهرکرد گفت: سرانه فضای سبز شهرکرد به ازای هر نفر ۴/۱۸ مترمربع است که نسبت به میزان سرانه کشوری ۱۵ متر مربع قابل قبول بوده و از این رو هدف ارتقا کیفیت فضای سبز شهر است.
سرانه فضای سبز شهرکرد به ازای هر نفر ۴/۱۸ مترمربع است
نورالله غلامیان دهکردی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در عمران و آبادانی شهرکرد تأکید کرد و گفت: اولویت ما در مدیریت شهری، اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه فضای سبز است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهرکرد نسبت به استانداردها در حد قابل قبولی است، گفت: سرانه فضای سبز شهرکرد به ازای هر نفر ۴/۱۸ مترمربع است که نسبت به میزان سرانه کشوری ۱۵ متر مربع قابل قبول بوده و از این رو هدف ارتقا کیفیت فضای سبز شهر است.

شهردار شهرکرد اضافه کردن یک هکتار به پارک تهلیجان شمالی را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: امسال درختکاری کمربندی ۱۵ خرداد تکمیل و در ضلع شمالی آن پارک احداث می‌شود و برای هرس بیش از یک هزار رأس درخت در ضلع جنوبی این کمربندی برنامه‌ریزی شده ‌است.

غلامیان دهکردی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۵۲ پارک محلی در مرکز استان وجود دارد افزود: در سال جاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار صرف نگهداری و توسعه فضای سبز در شهرکرد خواهد شد.

وی تصریح کرد کرد: مفهوم شهرها بدون فضای سبز قابل تصور نیست؛ زیرا پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی‌های معضلات زیست ‌محیطی آنها، موجودیت فضای ‌سبز و گسترش آنها را برای همیشه اجتناب‌ناپذیر کرده است.

شهردار شهرکرد خاطر نشان ساخت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری برای توسعه فضاهای سبز ارائه آموزش‌ها به شهروندان است تا آنان نیز با حفظ فضاهای ایجاد شده ما را در توسعه فضاهای سبز یاری دهند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۱:۱۶

5 Jan 2020