۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۵۲۹۷
کارشناس مسائل مذهبی

فضاي مجازي، مخرب‌ترين ابزارِ اعراز واقعيت‌ها/تمايل به خودآرايي غيرمعمول عامل آسيب‌پذيري زنان در جامعه است

يک کارشناس مسائل مذهبي ضمن اشاره به اين که يکي از عوامل آسيب پذيري زنان که دشمن در طول تاريخ بسيار توانسته از آن استفاده کند تمايل غير معمول به خودآرايي است، تصريح کرد: ماهواره و فضاي مجازي مخرب ترين ابزار براي اعراز ما از واقعيت ها و اعتقادات به حساب مي آيد.
فضاي مجازي، مخرب‌ترين ابزارِ اعراز واقعيت‌ها/تمايل به خودآرايي غيرمعمول عامل آسيب‌پذيري زنان در جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز، سيده کبري پيردهقان در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: اساس فرهنگ توحيدي عفاف است و اگر اين فرهنگ جايگزين شود حاصل آن تعديل، تعالي و رشد مي شود.

وي با بيان اين که حجاب و عفاف امروز يکي از ابزارهاي هجمه دشمن است، اضافه کرد: عفاف اساس فرهنگ ديني و حجاب يک از واجبات موکد ديني است.

پيردهقان با اشاره به اين که انسان براي تمام چيزهاي با ارزش هاله اي از پوشش انديشيده است، گفت: زن به عنوان هدف اصلي براي متلاشي مورد نگاه استکبار است.

تمايل به خود آرايي غيرمعمول عامل آسيب پذيري زنان در جامعه

وي با بيان اين که مخاطب دستور عفاف و حجاب انسان است، افزود: يکي از عوامل آسيب پذيري زنان که دشمن در طول تاريخ بسيار توانسته از آن استفاده کند تمايل غير معمول به خودآرايي است.

اين کارشناس مسائل مذهبي زيبايي را در رسيدن به معرفت، حکمت و دانش عنوان کرد و گفت: عفاف سرفصل دستورات اسلام و نوک هرم فرهنگ ديني است.

پيردهقان با اشاره به اين که تمام برنامه هاي فضاي مجازي و حقيقي در طول تاريخ آن است که از زن به عنوان مهمترين ابزار استفاده شود، تصريح کرد: چادر نه تنها براي زنان در جامعه محدويت ندارد بلکه براي آنها مصونيت دارد.

وي ضمن بيان اين که چادر يکي از سنت هاي ايراني بوده است، افزود: يکي از افتخارات ايران پيش از آمدن اسلام چون پيشرفته و متمدن بوديم بيشترين نگاه هاي محتاطانه دين به شخصيت زن در فرهنگ ايران بوده و در سنگ نوشته ها بدون نشان دادن صورت و جذابيت ها مطرح مي شود.

فضاي مجازي مخرب ترين ابزار براي اعراز واقعيت هاست

اين کارشناس مسائل مذهبي به فرهنگ پيشرفته ايران قبل از آمدن اسلام اشاره کرد و گفت: چادر نه تنها محدوديت نيست بلکه محبويت، زيبايي و لطافت در زنان ايجاد مي کند براي همين حجاب مورد ستيز دشمن است.

وي با اشاره به فرمايشات امام راحل درباره حجاب و عفاف، افزود: هر چيزي که بيشتر مورد ستيز دشمن واقع مي شود از اهميت بيشتري برخوردار است.

پيردهقان حجاب را از شعائر عالي دين دانست و تصريح کرد: زناني که با حجاب و چادر در جامعه حاضر مي شوند بدون صدا فرياد معرفت و حفظ شعائر دين مي کنند و در واقع علمي پر شعار را با خود حمل مي کنند.

وي ماهواره و فضاي مجازي را بُرنده ترين و پراثرترين ابزار روز عنوان کرد و گفت: غربي ها به فراخور ذائقه و کشش هر سني در شبکه هاي اجتماعي برنامه ريزي کرده اند به همين دليل خيانت بزرگي مي کنند خانواده هايي که با دست خودشان پيشرفته ترين ابزار دشمن را که سمي مهلک است وارد خانه هايشان مي کنند.

اين کارشناس مسائل مذهبي گفت: تصور اشتباهي است که بگوييم از ماهواره و فضاي مجازي استفاده صحيح مي کنيم زيرا مخربترين ابزار براي اعراز ما از واقعيت ها و اعتقادات به حساب مي آيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۴:۴۷

30 Dec 2019