۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۵۰۰۸
مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن خبر داد

توزيع 1241 سبد کالا بين نيازمندان بروجني/4970 جفت کفش به سادات مستمند اهدا شد

مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن ضمن بيان اين که 1241 سبد کالا در ماه مبارک رمضان بين نيازمندان توزيع شده است، گفت: چهار هزار و 970 جفت کفش توسط يک خير از استان قم به سادات مستمند اين شهرستان اهداء شد.
توزيع 1241 سبد کالا بين نيازمندان بروجني/4970 جفت کفش به سادات مستمند اهدا شد
به گزارش جهانبین نیوز، محسن سليمي بني در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: يک هزار و ۲۴۱ سبد کالا شامل برنج، مرغ، روغن و ماکاروني تا به امروز از ماه مبارک رمضان بين نيازمندان توزيع شده است.

وي ارزش سبد کالاهاي توزيع شده بين نيازمندان را يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال عنوان کرد و گفت: ۷۶۴ حامي از ۱۵۸ يتيم و ۵۸ خانواده محسنين حمايت مي کنند.

سليمي با بيان اينکه حاميان ماهيانه به طور متوسط ۲۲۰ ميليون ريال به خانواده ايتام و محسنين کمک مي کنند، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۵ نفر به جمع اين حاميان اضافه شده است.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن ادامه داد: امسال در ماه مبارک رمضان دو سفره اطعام آسماني در بخش گندمان با حضور ۸۰۰ نفر برپا شده است.

اهداي ۴۹۷۰ جفت کفش به سادات مستمند و نيازمند

سليمي با بيان اين که چهار هزار و ۹۷۰ جفت کفش در ماه مبارک رمضان توسط يک خير از استان قم به سادات مستمند و نيازمند شهرستان بروجن کمک شده است، افزود: از ابتداي امسال تا به امروز ۱۴۳ فقره وام کارگشايي جهت درمان، مسکن، مايحتاج زندگي و بدهي به مبلغ ۵ ميليارد و ۶۵۰ ميليون ريال پرداخت شده است.

وي با اشاره به شروع ساخت دو پلاک ساختمان در روستاها و يک پلاک در شهر، افزود: ۱۰۰ تا ۲۵۰ ميليون ريال براي هر پلاک ساختمان از طرف کميته کمک به صورت بلاعوض پرداخت مي شود.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن در ادامه افزود: امسال ۲۲۰ ميليون ريال زکات واجب و مستحب در شهرستان بروجن جذب شده است.

سليمي افزود: مردم مي توانند در ماه مبارک رمضان جهت پيشيرد اهداف کميته امداد، کمک به نيازمندان و طرح اکرام ايتام اقدام به کار خيرخواهانه داشته باشند.

وي با بيان اينکه شرکت در اين امر خدا پسندانه وظيفه همه اقشار جامعه است، ادامه داد: مشارکت جمعي سبب مي شود تا اين نهاد مقدس در انجام امور خير و مسئوليت ها موفق باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۱:۲۶

27 Dec 2019