۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۹۰۷۸
رئیس تبلیغات اسلامی فارسان گفت:

همه شهرها و تمام روستاهای بالای 200 خانوار در شهرستان روحانی مستقر داریم

رئیس تبلیغات اسلامی فارسان: در همه شهرها و تمام روستاهای بالای 200 خانوار در شهرستان روحانی مستقر داریم و در ایام تبلیغی مانند ماه مبارک رمضان و ماه محرم نیز مبلغین به تمام نقاط شهرستان اعزام می‌شوند.
همه شهرها و تمام روستاهای بالای 200 خانوار در شهرستان روحانی مستقر داریم

به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد میربد، باحضور در حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) فارسان، با حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف علیمردانی، مدیر حوزه علمیه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام میربد انتصاب حجت‌الاسلام علیمردانی را به مدیریت حوزه علمیه فارسان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تقویت همکاری بین حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی باعث باز شدن برخی از گره‌های فرهنگی شهرستان شود.

حجت‌الاسلام علیمردانی، به برخی از برنامه‌های حوزه علمیه فارسان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های تبلیغی حوزه علمیه در تابستان امسال اعزام مبلغ به مناطق عشایر نشین است که در این طرح مبلغین باسابقه به همراه مبلغین تازه کار به این مناطق اعزام می‌شوند تا با استفاده از این موقعیت طلبه‌های جوان در کارهایی تبلیغی از مبلغین پیشکسوت آموزش ببینند.

وی ادامه داد: با شروع سال تحصیلی در مهرماه 95 برنامه تبلیغ آخر هفته به اجرا در خواهد آمد که در این طرح مبلغین در آخر هفته‌ها به روستاهای فاقد روحانی اعزام خواهند شد و برنامه اقامه نماز و پاسخ به سوالات شرعی خواهند داشت.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام میربد، گفت: در همه ادارات شهرستان با اعزام روحانی نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در همه شهرها و تمام روستاهای بالای 200 خانوار در شهرستان روحانی مستقر داریم و در ایام تبلیغی مانند ماه مبارک رمضان و ماه محرم نیز مبلغین به تمام نقاط شهرستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام میربد در رابطه با تشکیل پرونده مبلغین حوزه فارسان گفت: آن‌ها باید به مسئول اعزام و استقرار اداره تبلیغات اسلامی فارسان مراجعه کنند تا وی مشخصات آنها را در سامانه سجام وارد کند.

رئیس تبلیغات اسلامی فارسان از مدیر حوزه علمیه خواست تا روحانیون در جلسه جزءخوانی قرآن در مصلی امام حسین (علیه السلام) شرکت پررنگ‌تری داشته باشند، به‌علاوه در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان، اساتید و صاحب نظران حوزه علمیه به عنوان مدعو شرکت کنند و در مورد مسائل فرهنگی شهرستان نظر کارشناسی بدهند.

انتهای پیام1026ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۸:۲۶

10 Jan 2020