۰
plusresetminus
مسئول شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان چهار محال وبختياري، مسئولان بايد بدانند همانطور که از آب، خاک و انرژي اين شهرستان بهره گرفته اند بايد از جوانان بيکار اين شهرستان حمايت کنند و جهت رفع بيکاري آنها اقدام نمايند.
مسئولين جوانان بيکار شهرستان لردگان را حمايت کنند/ انقلاب اسلامي ما تا به امروز به برکت همين اتحاد و برادري پايدار بوده و هست
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل ازخبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام و المسلمين سيد مرتضي احمدي مسئول شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان چهار محال وبختياري به عنوان امام جمعه موقت در لردگان و در جمع نمازگزاران اين شهرستان ضمن رعايت تقواي الهي گفت: تقوا را هميشه سرلوحه کار خود قرار دهيد تا در دنيا و آخرت سربلند و پيروز باشيد.
وي تقوا را بر سه قسم، اطاعت محض از خدا، هميشه به ياد خدا بودن و شاکر نعمت هاي خدا دانست .
مسئول شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان در خطبه  دوم نماز جمعه در شهرستان لردگان گفت: اتحاد رمز پيروزي است و هميشه جهت مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بايد در بين مسلمانان اتحاد برقرار باشد و انقلاب اسلامي ما تا به امروز به برکت همين اتحاد و برادري پايدار بوده و پيشرفت کرده است.
احمدي افزود: اهانت کردن آمريکاي ملعون به سپاه نشانه ضعف آنها در برابر سپاه و ملت هميشه در صحنه ايران است.
وي گفت: مملکت را سپاه حفظ کرد، داعش به برکت وجود سپاه مقتدر ما سرنگون شدو سوريه هم به برکت وجود سپاه تاکنون پابرجا بوده است، بنابراين سپاه هميشه يار و ياور مظلومان بوده و مي باشد.
ايشان در ادامه ضمن اشاره به رشادت هاي مدافعان حرم گفت: امنيت ما مرهون ايثارگري شهدا به خصوص امثال شهيد حججي ها است.
وي ضمن محکوم کردن اظهارات سخيف رياست جمهوري آمريکا گفت: ترامپ ديوانه است.
احمدي افزود: متاسفانه عده اي کم از جونان ما از قبل دختر و پسر رعايت اين امنيت نمي کنند با بداخلاقي اجتماعي و بد حجابي دارند اين امنيتي که خداوند به ما داده مي خواهند لکه دار بکنند وي با گوشزد به اين افراد گفت : اين امنيت را بايد مرهون خون شهدا،  وشهيد حججي ها دانست که اين امنيت را براي ما حفظ کردند تا داعش نتواند در مملکت ما غلطي بکند .
   
حجت الاسلام و المسلمين سيد مرتضي احمدي ضمن قدرداني از زحمات حجت الاسلام والمسلمين حسن انصاري امام جمعه سابق شهرستان لردگان براي امام جمعه جديد آرزوي توفيق و سربلندي کرد.
وي در پايان ضمن برحق خواندن حق جوانان شهرستان لردگان جهت بکارگيري در پتروشيمي لردگان گفت: مسئولان بايد بدانند همانطور که از آب، خاک و انرژي اين شهرستان بهره گرفته اند بايد از جوانان بيکار اين شهرستان حمايت کنند و جهت رفع بيکاري آنها اقدام نمايند.
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۸:۰۲

6 Jan 2020