۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۷۵۳۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار:

موضوعات سومين جشنواره عکاسي بستری برای تهیه شناسنامه مصور چهارمحال و بختياري

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار موضوعات سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري را موضوعاتي سيال و قابل انعطاف خواند.
موضوعات سومين جشنواره عکاسي بستری برای تهیه شناسنامه مصور چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار سيد يدالله حسيني گفت: فراخوان سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري در سه موضوع اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، جاذبه هاي گردشگري چهارمحال و بختياري و کيار در قاب تصوير منتشر شد و آثار فاخري از هنرمندان عکاس به دبيرخانه جشنواره رسيده است.

وي در توضيح موضوعات انتخاب شده براي سومين دوره برگزاري جشنواره عکاسي گفت: انتخاب موضوعات سومين دوره جشنواره عکاسي چهارمحال و بختياري با نظر تيم کارشناس و تائيد مسئولان فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي به صورتي انجام شده است که عکاسان محترم با هيچ گونه محدوديتي در خصوص توليد اثر مواجه نشوند.

حسيني گفت: انتخاب موضوع اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال با توجه به انتخاب شعار سال ۹۶توسط مقام معظم رهبري صورت گرفته است و با توجه به شرايط اقتصادي و اهميت اشتغال و هدايت افکار عمومي بر تحقق اين شعار يکي از موضوعات جشنواره عکاسي چهارمحال و بختياري " اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" انتخاب شد.

وي توجه به مشاغل سنتي استان چجهارمحال و بختياري، زمينه هاي ايجاد اشتغال، به تصوير کشيدن اقتصاد مقاومتي و تجلي آن در زندگي مردم را از ديگر جنبه هاي اين موضوع بيان کرد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص جاذبه هاي گردشگري استان چهرمحال و بختياري هم گفت: استان زيبا و گردشگر پذير چهارمحال و بختياري که نقطه به نقطه و جاي جاي آن مملو و سرشار از زيبايي ها و آثار تاريخي و چشم انداز هاي بسيار زيبا و آداب و رسوم و فرهنگي بي بديل است اگر در قاب دوربيين هنرمندان عکاس به تصوير در آيد و در قالب هاي متعدد همچون سايت، سي دي، نمايشگاه و ....به هموطنان و گردشگان خارجي معرفي شود مي تواند آينده اي بسيار روشن را براب ساکنان اين استان رقم زند.

حسيني انتخاب موضوع کيار در قاب تصوير را هم به دليل ميزباني شهرستان کيار از اين جشنواره عنوان کرد و گفت: اميدواريم زيبايي ها، آثار تاريخي، آداب و رسوم، فرهنگ اصيل ساکنان شهرستان و ...شهرستان کيار با انتخاب اين مضوع به تصوير کشيده شود.

به گزارش کيار بيدار مهلت ارسال آثار به دبيرخانه سومين جشنواره عکاسي چهارمحال و بختياري ۱۵دي ماه سال جاري است.
انتهای پیام/580ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۱:۳۵

2 Jan 2020