۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۸۵۲۸
در شهرستان سامان

تخصيص بيش از 15 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح فاضلاب روستايي برای کيفي سازي رودخانه زاينده رود

فرماندار سامان از تخصيص اعتبار بيش از 15 ميليارد ريال براي اجراي طرح فاضلاب روستاي در راستاي کيفي سازي رودخانه زاينده رود خبر داد و ابراز کرد: اين ميزان اعتبار در طي چهار سال گذشته به اين شهرستان تاخصيص داده شده است.
تخصيص بيش از 15 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح فاضلاب روستايي برای  کيفي سازي رودخانه زاينده رود
به گزارش جهانبین نیوز ، سعيد صالحي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در طي ۴ سال گذشته ۵۰ ميليارد ريال اعتبار به دهياري هاي روستاهاي شهرستان سامان اعطا شده است، اظهار داشت: در بحث حفاظت کيفي سازي رودخانه زاينده رود و در راستاي اجراي فاضلاب اعتبار مصوب ۱۵ ميليارد و ۱۹۵ ميليون ريال بوده است.

صالحي با بيان اينکه در رابطه بحث آب آشاميدني و فاضلاب روستاهاي شهرستان سامان اعتبارات در نظر گرفته شده است، بيان داشت: در بحث فاضلاب روستايي ۳۸۸ ميليارد ريال اعتبار مصوب براي شهرستان داشته ايم.

وي افزود: سر جمع اعتبارات عقد قرار داده شده براي اجراي فاضلاب روستايي و تامين آب آشاميدني سالم ۱۴ ميليارد ۵۴۸ ميليون ريال بوده است.

فرماندار سامان تصريح کرد: از شروع به کار شبکه بهداشت و درمان در شهرستان تا به امروز اعتباري بالغ بر ۱۴۷ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال در راستاي تکميل طرح تحول سلامت و پيشگري و درمان در حوزه بهداشت و درمان براي اين شهرستان در نظر گرفته شده است.

سعيد صالحي با بيان اينکه در جهت ايجاد زيرساخت هاي گردشگري در اين شهرستان گردشگر پذير و بخش زاينده رود اعتباري بالغ بر ۶ ميليارد تومان در رابطه تعريض حاشيه جاده زاينده رود تاخصيص يافته است، بيان داشت: و در حال حاضر عمليات بهسازي و تعريض جاده از آخرين نقطه شهرستان از روستاي قراقوش آغاز شده و تا گردنه چم کاکاء ادامه دارد.

صالحي ابراز کرد: يکي از برنامه هاي اصلي دولت در اين شهرستان ايجاد زير ساخت هاي گردشگري در اين شهرستان و بخش زاينده رود است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۶:۰۳

27 Dec 2019