۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۲۱۵۰۸
فرمانده سپاه بن:

اظهارات احمد شهيد توهماتي پوشالي بيش نيست

فرمانده سپاه بن گفت: اظهارات احمد شهيد توهماتي بيش نبوده است و خبرنگاراني که در عرصه هاي مختلف در ايران حضور دارند به خوبي مي توانند اين اظهارات دروغين را رد کنند.
اظهارات احمد شهيد توهماتي پوشالي بيش نيست
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با  زنگ خبر در خصوص نامه اخير احمد شهيد، گزارش‌گر حقوق بشر در ايران اظهار داشت: زماني که احمد شهيد به عنوان بازرس حقوق بشر در ايران معرفي شد در اولين گزارش خود به سازمان ملل وابستگي کامل وي به غرب مشخص شد .


موسوي تصريح کرد: موضع گيري هاي احمد شهيد دقيقا نشان داد که نه تنها حقاقي ايران را نديده است بلکه خلاف مسائلي که در ايران وجود دارد را از طريق گروهک هاي منافقين و دشمنان کشور عزيز ما گرفته و آن ها را ارائه مي دهد.


فرمانده سپاه بن خاطر نشان کرد: در تمامي عرصه هاي مختلف در ايران، خبرنگاراني از تمامي نقاط جهان با حضور خود در ايران لحظات بياد ماندني ايران را ثبت کرده و به گوش جهانيان مي رسانند و هيچ گاه چنين اظهاراتي در زمان حضور خود در ايران نداشته اند و قطعا حرف هاي احمد شهيد را رد مي کنند.


وي موضع گيري هاي اخير احمد شهيد را احمقانه دانست و گفت: اين اظهارات توهماتي پوشالي بوده و دور از واقعيت است و احمد شهيد در آن حدي نيست که بخواهد از حقوق بشر در ايران حرف بزند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۰۹

29 Dec 2019