۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۶۳۶۸
رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري خبر داد

قهرماني تیم شاهين لردگان در مسابقات فوتبال اميد استان

رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري گفت: شاهين لردگان مقام قهرماني مسابقات فوتبال اميد استان را از آن خود کرد.
قهرماني تیم شاهين لردگان در مسابقات فوتبال اميد استان
به گزارش جهانبین نیوز؛به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ طهمورث حيدري با اعلام اين خبر اظهار کرد: تيم شاهين لردگان در روز پاياني مسابقات فوتبال قهرماني رده سني اميد چهارمحال و بختياري موفق شد با کسب نتيجه تساوي صفر بر صفر مقابل تيم رزموکت بروجن مقام قهرماني اين دوره از مسابقات را کسب کند.

وي افزود: در اين رقابت‌ها تيم رزموکت بروجن و پيام بروجن به ترتيب مقام‌هاي دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.

رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري در ادامه اضافه کرد: مرحله نيمه‌نهايي مسابقات فوتبال نوجوانان استان شامگاه گذشته در ورزشگاه شهداي بلداجي برگزار شد و تيم استقلال نوين شهرکرد موفق شد با نتيجه پنج بر صفر راه آهن شهرکرد را شکست دهد و راهي مرحله فينال شود.

حيدري گفت: در ديگر بازي اين مرحله اتحاد شهرکرد نيز 6 بر صفر تيم ايثار فلارد را شکست داد و بدين ترتيب استقلال نوين شهرکرد و اتحاد شهرکرد که در مرحله گروهي نيز در يک گروه قرار داشتند در ديدار فينال به هم رسيدند و هنوز زمان مشخص بازي اين دو تيم در مرحله پاياني مشخص نشده است.

وي با اشاره به آغاز مسابقات فوتبال دسته دو استان با شرکت 6 تيم در دو گروه عنوان کرد: روز گذشته در نخستين روز اين بازي‌ها پارسه هليساد چهار بر دو عقاب آليکوه را شکست داد و شهرداري نوين جونقان در ديدار با ستارگان زاگرس شهرکرد با نتيجه بدون گل متوقف شد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۸:۱۲

1 Feb 2020