۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۸۴۵۸

شهرستان کوهرنگ تا پایان امسال از بن‎بست خارج می‎شود

تلاش ما بر این است تا شهرستان کوهرنگ تا پایان سال جاری از دو ناحیه الیگودرز استان لردستان و فریدن استان اصفهان از بن‎بست خارج شود.
شهرستان کوهرنگ تا پایان امسال از بن‎بست خارج می‎شود
به گزارش خبرنگار جهانبین‌نیوز، قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست خبری خود با خبرنگاران از تشکیل کارگروه‌های مصوبات سفر هیئت دولت به استان اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق مصوبات سفر کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های آب، گردشگری، فولاد و راه‎آهن تشکیل شده است و به جد در حال پیگیری است.

وی افزود: در استان و همچنین در تهران وحدت رویه خوبی برای تحقق مصوبات و پروژه‌های هیئت دولت وجود دارد و انتظار می‎رود بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان امسال و تعدادی هم تا پایان سال 94 تکمیل و به بهره‎برداری برسد.

سلیمانی تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا 84 پروژه مصوب سفر هیئت دولت که اعتباری بالغ بر 220 میلیارد به آن اختصاص داده شده با جذب صددرصدی به بهره‎برداری برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، توسعه راه‌های استان را از مهمترین اقدامات خود طی 11 ماه گذشته دانست و گفت: تحولات پزشکی و رفع مشکلات آبرسانی به شهرها و روستاها از دیگر اقدامات مثبت و سازنده انجام گرفته در این مدت است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تمام جاده‌های استان که تردد در آن جاری است زیرسازی و شن‎ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ تا پایان سال جاری از بن‌بست خارج می‎شود، افزود: تلاش ما بر این است تا شهرستان کوهرنگ تا پایان سال جاری از دو ناحیه الیگودرز استان لردستان و فریدن استان اصفهان از بن‎بست خارج شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۵۸

27 Dec 2019