۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۸۴۳۸
همزمان با ايام الله دهه فجر

افتتاح ۲ باب منزل مسکوني محرومين توسط سپاه ناحيه شهرستان بن

همزمان با ايام دهه فجر و با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)استان چهارمحال و بختياري 2 باب منزل مسکوني در روستاي يانچشمه افتتاح گرديد.
افتتاح ۲ باب منزل مسکوني محرومين توسط سپاه ناحيه شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر : همزمان با ايام دهه فجر و با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)استان چهارمحال و بختياري وفرمانده سپاه ناحيه بن  و مسئولين شهرستان بن 2 باب منزل مسکوني در روستاي يانچشمه افتتاح گرديد.

سردار علي محمد اکبري  فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان در حاشيه افتتاح اين 2 باب منزل محرومين در روستاي يانچشمه با  تبريک  ايام الله  دهه فجر گفت: خداوند را شاکريم که اتمام اين پروژه ها در  اين ايام پرخيرو برکت و پيروزي انقلاب اسلامي انجام شده است.

سردار اکبري ضمن اشاره به فعاليت هاي مختلف سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) در سراسر استان گفت:يکي از فعاليت هاي مهم سپاه محروميت زدايي مي باشد و تلاش کرديم تا بتوانيم اين مهم را در سراسر استان و حتي مناطق زلزله زده به نتيجه برسانيم و  به اين مورد هم ايمان داريم که کساني که در کار خير کمک مي کنند قطع به يقين همين ها برايشان باقي مي ماند.

وي با اشاره به فرمان مقام معظم رهبري مبني بر تشکيل گروه هاي جهادي گفت: در اين گروه ها فعاليت هاي بسياري را مي توان انجام داد از جمله فعاليت هاي آموزشي، عمراني، بهسازي، علمي و بسياري از اقدامات ديگر که اکنون شاهد آن هستيم.

وي ادامه داد: بسيج با تشکيل و جمع آوري چنين گروه هايي، باعث شده تا جوانان به اين پي ببرند که مي توانند در اين جامعه تاثير بسياري را داشته باشند و اقدامات بسياري را در جهت پيشرفت کشور انجام دهند.

سيد اصغر موسوي فرمانده ناحيه شهرستان بن نيز در حاشيهافتتاح اين منازل به خبرنگار ما  گفت : ساخت اين دو واحد منزل محرومين در روستاي يانچشمه به  همت کميته امداد امام خميني(ره) و  بسيج سازندگي ناحيه شهرستان بن انجام مي گيرد، اين واحدها در قالب خانه هاي کوچک و  در مدت کوتاهي  تحويل خانواده هاي محروم و تحت پوشش مي گردند.


وي بيان داشت :بسيج سازندگي ناحيه شهرستان بن  با اعزام گروه هاي جهادي به روستاها و مناطق محروم شهرستان، خدماتي از قبيل تعمير مدارس و مساجد،ساخت خانه عالم و تکميل خانه محروم و اعطاي وام هاي مشاغل خانگي به مردم شهرستان خدمات رساني کند.

موسوي افزود : با همت و شناسايي گروه هاي جهادي و کمک مسئولين کميته امداد امام خميني(ره)در روستاي يانچشمه دو باب خانه که
فقط سقف و ستون هاي آن ها انجام شده بود شناسايي و تحويل گرفتيم.


وي  افزود :اين خانواده  از عهد هزينه ها برنمي آمدند و مادر و پدر اين شخص پيگيري کرده و توانستند وامي به مبلغ 15 ميليون تومان بگيرند و سپاه ناحيه شهرستان بن نيز  17 ميليون تومان کمک کرد تابتوانند اين منازل را تکميل و تحويل اين خانواده ها دهند.
موسوي گفت: منزل ديگر هم مربوط به يک خانم مي باشد که از وضعيت مناسبي برخوردار نبود وبراي ايشان هم از سمت سپاه ناحيه شهرستان بن نزديک 15 ميليون تومان کمک شد و اين کار ها با کمک  کميته امداد امام خميني (ره)شهرستان بن و گروه هاي جهادي شهرستان بن به ثمر و نتيجه رسيد.

سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان چهارمحال و بخياري و مسئولين شهرستاني  از سجاد شکراللهي که داراي بيماري MS ميباشد ديدار و از خداوند منان شفاي هرچه سريعتر ايشان را مسئلت کردند.



3



انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۳۸

27 Dec 2019