۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۷۷۳۸
فرمانده سپاه ناحيه سامان:

20 ویژه‌نامه دفاع مقدس در شهرستان سامان برگزار می‌‏شود

20 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان سامان برگزار می‎شود.
20 ویژه‌نامه دفاع مقدس در شهرستان سامان برگزار می‌‏شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حاتم رياحي با تبريک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس هفته پاسداشت ياد شهدا و ايثارگراني است که اقتدار امروز ايران اسلامي در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگي آنان و مجموعه ارزشمندي است که درس آزادي را براي جهانيان تکرار کردند.

فرمانده سپاه ناحيه سامان، دفاع مقدس را نقطه عطفي در تقويم و تاريخ کشورمان بيان کرد و گفت:به فرموده پير جماران ،بنيانگذار انقلاب مقدس اسلامي(ره)، ما در جنگ ابهت شرق و غرب را در هم شکستيم و لذا دشمن قسم خورده و کينه توز در جهت ضربه زدن به اين نظام اسلامي و نهضت ايران از هيچ اقدامي جهت تخريب و نابودي دريغ نمي کند.

رياحي با تاکيد بر الگوي دفاع مقدس در مقابله با تهديدات دشمن افزود: دشمن در ابعاد مختلفي چون تهاجمات فرهنگي و بالاخص تقويت و تشويق گروهک هاي معاند و منافق در داخل و در خارج گروهک داعش و ترغيب رژيم منحوس اسرائيل به جهت ضربه زدن به بدنه مقاومت فلسطين و حزب الله لبنان و جهان اسلام تلاش مي کند.

وي تصريح کرد: دشمنان ايران و جهان اسلام خوب مي دانند که نظام ايران و انقلاب و دفاع مقدس ما الگويي براي نظام هاي اسلامي کشورهاي مختلف و سبب بيداري اسلامي در نقاط مختلف جهان شده است.

دبير ستاد برگزاري هفته دفاع مقدس شهرستان سامان ضمن خطاب سپاه وبسيج به ميوه مطهر درخت طيبه انقلاب و دفاع مقدس که از ۳۱ شهريور ماه آغاز مي شود، افزود: تعداد برنامه‌هاي اجرايي اين هفته در شهرستان سامان نزديک به ۲۰ برنامه است.

ریاحی ادامه داد: غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان، سرکشي از خانواده هاي معظم شهدا، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس در کانون گردشگري پل زمانخان، برگزاري نشست‌هاي بصيرتي حلقه‌هاي صالحين، ارسال پيامک تبريک به عموم مردم، برگزاري رژه حماسي در روزهاي آغازين هفته دفاع مقدس توسط بسيجيان گردان بيت‌المقدس و امام حسين(ع)، ديدار با رزمندگان و جانبازان شهرستان و تجليل از ايثارگران و جانبازان و فضاسازي شهر و نصب بنرها باموضوع دفاع مقدس از مهترین این برنامه‌هاست.

انتهاي پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۲:۳۸

10 Jan 2020