۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۳۸۸۹۸

توسعه اشتغال پايدار نيازمند بسترسازي جذب سرمايه گذاري است

معاون هماهنگي اموراقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: توسعه اشتغال پايدار نيازمند بسترسازي جذب سرمايه گذاري است.
توسعه اشتغال پايدار نيازمند بسترسازي جذب سرمايه گذاري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر ؛ سيامک سليماني معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري امروز در کارگروه اشتغال وسرمايه گذاري استان افزود: توسعه مشاغل خانگي در چهارمحال و بختياري از اهداف اصلي مسئولان در اين استان است.

وي با اشاره به اينکه توسعه مشاغل خانگي نقش مهمي در ايجاد اشتغال در چهارمحال و بختياري دارد، اظهار داشت: بايد از ظرفيت مشاغل خانگي براي کاهش نرخ بيکاري در استان بهره گرفت.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: ۹۰ درصد تعهد اشتغال استان از سوي دستگاه هاي اجرايي در سال جاري محقق شد.

حفيظ الله فاضل در نشست شوراي اشتغال اين استان افزود: تعهد اشتغال سال جاري استان يک هزار و ۶۴۹ هزار مورد است که مي بايست تاکنون ۱۶ هزار مورد آن محقق مي شد، اما از اين ميزان تاکنون ۱۴ هزار و ۳۰۰ مورد محقق و در سامانه رصد ثبت شده است.

وي بيشترين ميزان تعهد اشتغال دستگاه هاي اجرايي استان را مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: اين سازمان در سالجاري ۵ هزار و ۱۰۲ شغل ايجاد کرده و نسبت به تعهد خود ۴ هزار و ۵۰۰ شغل بوده جلوتر است.

فاضل تصريح کرد: سازمان جهاد کشاورزي و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيز داراي تعهد ايجاد بيشترين شغل در استان هستند.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري در ادامه به طرح مشاغل خانگي در استان اشاره کرد و گفت: از ابتداي اجراي طرح مشاغل خانگي تاکنون ۳ هزار و ۷۵۰ طرح به بانک هاي عامل استان معرفي شده است.

فاضل تصريح کرد: براي اين تعداد طرح ۱۳۰ هزار ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده که تاکنون ۶۱ ميليارد ريال آن از سوي بانک ها پرداخت شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۵:۰۸

27 Dec 2019