۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۲۴۸۴۸

بانوان جودوکار بن عازم مسابقات آسيايي تايلند شدند

زهرانادري بني در رده سني جوانان و راضيه سليمي بني به عنوان سرمربي تيم ملي کشور از شهرستان بن عازم مسابقات آسيايي تايلند شدند.
بانوان جودوکار بن عازم مسابقات آسيايي تايلند شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، تيم هاي ملي نوجوانان و جوانان ايران در بخش بانوان با هشت جودوکار در رقابتهاي قهرماني آسيا شرکت مي کنند.

اين دوره از مسابقات از روز جمعه هفته جاري در بانکوک آغاز مي‌شود که تيم بانوان ايران در هر رده سني با چهار جودوکار به مصاف رقباي خود مي‌رود.

دراين دوره از مسابقات زهرا نادري بني از شهرستان بن در رده سني جوانان با وزن ۵۷- کيلوگرم، روز پنجشنبه اين تيم را همراهي خواهد کرد.

زهرانادري بني مدال نقره مسابقات آسيايي در رده سني نوجوانان در کشور لبنان، مدال نقره در مسابقات آسيايي رشته کوراش در لبنان، مقام سوم مسابقات آسيايي جوانان کشور هنگ کنگ و مقام پنجم مسابقات آسيايي چين هاينان را در کارنامه خود دارد.

هدايت اين تيم برعهده راضيه سليمي بني سرمربي تيم ملي کشور است.

راضيه سليمي بني کشور از سال ۸۷ مربي تيم جودو در شهرستان بن بوده و از شهريور ماه ۹۳ به عنوان مربي تيم ملي جوانان و نوجوانان و از اسفند ماه ۹۳ به عنوان سرمربي تيم ملي جودو بانوان برگزيده شده است.

هشتمين دوره رقابتهاي جودو قهرماني نوجوانان و ۱۲ دوره رقابتهاي جوانان آسيا طي روزهاي ۱۷ تا ۲۰ مهرماه به ميزباني تايلند در شهر بانکوک برگزار مي‌شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۳:۳۸

30 Dec 2019