۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۲۱۹۶۸
حجت السلام و المسلمين سيد محمد مهدي طباطبايي:

خداوند طالب علم بوده و اصل علم برمباني قرآن کريم است

حجت الاسلام سيد محمد مهدي طباطبايي در آيين افتتاحيه مرکز جامعه القران کريم شهرستان بن گفت: خداوند طالب علم بوده و اصل علم برمباني قرآن کريم است و هرکسي بايد در حد توان خود بايد در اين زمينه فعال باشد.
خداوند طالب علم بوده و اصل علم برمباني قرآن کريم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام و المسلمين سيد محمد مهدي طباطبايي در آيين افتتاحيه مرکز جامعه القران کريم شهرستان بن ضمن تبريک اعياد ماه رجب گفت: خداوند سبحان به هر شخصي و گروهي نعماتي را عطا ميکند تا به وسيله آن، اشخاص را امتحان کرده و انتظار دارد اثرات اين نعمات را در راه رفع حوائج مردم ببيند.


طباطبايي تصريح کرد: خداوند متعال با اين نعمات اشخاص را مورد امتحان قرار داده و هرکسي لطفش به مردم بيشتر باشد نزد پروردگار محبوب تر بوده و اگر در رفع حوائج مردم کوتاهي شود در قيامت بايد پاسخ گو بوده و تلاش در جهت رفع حوائج مردم شکر نعمت بوده و نعمت را فزوني مي دهد.


وي يکي از نياز هاي بسيار ضروري مردم را آشنايي با مفاهيم قرآن کريم دانست و گفت: يادگيري قران کريم و حفظ آن يکي از دستورات خداوند متعال بوده و مورد تاکيدات ائمه اطهار عليه السلام نيز است.

طباطبايي خاطر نشان کرد: خداوند طالب علم بوده و اصل علم برمباني قرآن کريم است و هرکسي بايد در حد توان خود بايد در اين زمينه فعال باشد.


وي راه اندازي مرکز جامعه القرآن کريم شهرستان بن و استقبال بي نظير مردم اين شهرستان از اين مرکز را نگاه بصيرانه ي مردم دانست و گفت: اين مرکز مي تواند زمينه را براي رشد و ارتقا اين شهرستان فراهم کرده و شروعي براي ساير فعاليت هاي فرهنگي و علوم قرآني خواهد بود.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۵:۲۳

29 Dec 2019