۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۲۷۲۷۸
مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري:

توليد بيش از 50 هزار تن آسفالت در چهارمحال و بختياري

مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان چهارمحال و بختياري گفت: در سال جاري 55 هزار تن آسفالت در چهارمحال و بختياري جهت بهسازي معابر شهري و روستايي توليد و به مصرف رسيده است.
توليد بيش از 50 هزار تن آسفالت در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر, اسماعيل صادقي اظهار کرد: از ميزان ۵۵ هزار تن آسفالت توليد شده در اين استان ۲۴ هزار تن آن توليد کارخانه آسفالت سازمان همياري شهرداري‌هاي استان و مابقي آن از ديگر کارخانه‌هاي آسفالت خريداري شده است.

صادقي با بيان اينکه دهياري‌ها براي خريد آسفالت با سازمان همياري شهرداري‌ها قرارداد بسته بودند عنوان کرد: از فروش آسفالت به دهياري‌ها ۲ و نيم ميليارد تومان درآمد کسب شد.

وي ادامه داد: بودجه خريد آسفالت از محل اعتبارات عمراني دفتر امور روستايي و دهياري‌هاي استانداري و بخشي هم توسط شهرداري‌ها تامين خواهد شد.

صادقي يادآور شد: سازمان همياري شهرداري‌ها دو دستگاه حفاري دارد که يکي از دستگاه‌ها جهت اداره آب و فاضلاب خوزستان و يکي از آن‌ها در يکي از پروژه‌هاي آب و فاضلاب اصفهان مشغول به کار بوده که ميزان قرارداد اجاره اين دو دستگاه شش ميليارد ريال تخمين زده شده است.

وي بيان داشت: حفاري چاه‌هاي آهکي به وسيله دو دستگاه حفاري روتاري، در عمق‌هاي ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر از ديگر فعاليت‌هاي اين سازمان در سال جاري به شمار مي‌رود.

صادقي ياد آور شد: سازمان همياري شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري همچنين، ۴۰ ميليارد ريال به توليدکنندگان مصالح، پيمانکاران و ساير افراد مرتبط با اين سازمان بدهکار است.

مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان به عمليات اجرايي در شهرک شيدا اشاره کرد و گفت: براي عمليات اجرايي شهرک شيدا تاکنون سه هزار ميليارد ريال در بخش‌هاي مختلف هزينه شده است.

صادقي ادامه داد: تکميل فاز نخست شهرک توريستي شيدا به وسعت ۲۰۰ هکتار، به ۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.

وي همچنين از انجام مطالعات و عمليات اجرايي منطقه ويژه اقتصادي چهارمحال و بختياري از سوي اين سازمان خبرداد و گفت: تاکنون امور مرتبط با تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز منطقه ويژه اقتصادي استان مانند برق، آب و گاز پيگيري و اجرايي شده است.

وي عنوان کرد: در سال جاري نيز براي تکميل زيرساخت‌هاي شهرک توريستي شيدا ۱۵ ميليارد ريال از سوي استاندار چهارمحال و بختياري براي اين طرح تخصيص يافته است.

وي اظهار داشت: راه‌اندازي و بهره‌برداري از اين دو پروژه مهم، روند توسعه چهارمحال و بختياري را در بخش‌هاي مختلف متحول مي‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۶:۴۶

28 Dec 2019